真係好快 聽日就係2011年了 2010年 大起大落 大部分時間都係實習度過 亞運村實習視野開闊了又識左好多人又經歷好多 亦學識好多野 真係感嘆時間太快了 2011好快就來了 但係又要畢業實習 新年願望 就係最希望希望 希望希望 我入到starbucks實習啦 學到更多咖野 做自己中意做咖事 入到就爭取考到Master
and happy new year!