無無聊聊又一day
由朝坐到晚 , 街又無得出 ! 個個都返晒工 , 又慣左早起身喎 ~ 可以做乜鬼呢 ! 急召 朋友多名 , 女朋友一名 (多名都得 講下笑唧) 我驚我一個都搞唔掂呀 ~ 好想去睇戲 , 但係自己去睇就硬係好似有點兒那個...... 搞搞下容乜易自閉架 , 我唔想做電車男喎 ! 乜我真係咁差咩......話不上靚仔 , 但都五官端正 , 係就係瘦到無飯食咁 , 但係身體尚算健康 ~ 人品好就牌品好啦 , 我牌品ok架 !! 唯有又係隨緣啦 , 我成日覺得 "隨緣" 呢兩隻字 係一眾溝唔到女既人既最佳藉口同自我安慰既說話 , 亦都係一班溝得大多女既麻甩仔飛女既好藉口 ~ shit ~ 算 !! 無結論 , 無總結 我繼續等運到等女溝 ~ 
|