哇哈哈,又食自助餐喇^^
估吾到星期一食完,今日會再食喎XD
今次食既系灣仔既R66旋轉餐廳
成個維港同半山景360度睇到 =]
原來對上一次食已經系舊年12月22號喇
果日同Shirley黎呢度食,佢預祝我生日XD
野食吾多,勝在風景夠靚 ;P
自己沖的港式奶茶XD
跟住系餐廳環境同靚靚風景 ;D
呢幢樓咁七彩顏色既?好似積木砌出黎 .__.
無幾耐九龍果邊就落起雨黎..
好彩呢度仲系無雨XD
九龍落緊大雨 =[
食到好飽好飽..
今晚無食野lu...
聽日可以去港交所參觀
好興奮牙^^