MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


2009-08-23 分類: 未分類

 哇哈哈,又食自助餐喇^^

估吾到星期一食完,今日會再食喎XD

今次食既系灣仔既R66旋轉餐廳

成個維港同半山景360度睇到 =]

原來對上一次食已經系舊年12月22號喇

果日同Shirley黎呢度食,佢預祝我生日XD

野食吾多,勝在風景夠靚 ;P

 

自己沖的港式奶茶XD

跟住系餐廳環境同靚靚風景 ;D

呢幢樓咁七彩顏色既?好似積木砌出黎 .__.

無幾耐九龍果邊就落起雨黎..

好彩呢度仲系無雨XD

九龍落緊大雨 =[

食到好飽好飽..

今晚無食野lu...

 

 

 

 

 

 

聽日可以去港交所參觀

好興奮牙^^






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


賢~ 於 2009-08-24 08:30 PM 發表:
d野食好似好好味咁xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]