琴日去左MK
好悶好悶
自己一個行電腦中心
本來應該有好多野買既
但系完全無心情買
跟住陪老豆買左新手機
跟住就歸家去..
有啲後悔琴日去左果度
無温到書搞到有少少內疚咁..
今朝又繼續抄P CHAN既notes
跟住中午去食板長..
食到好貴 = =
行左陣街
跟住又返番屋企
唉