我面對緊一段好好好複雜既感情 .__.
但我最愛滴依然是你..
To ALL my dearest sisters:
今日系九月十六號,九月已經過左一半喇
九月系中五最輕鬆既月份,亦都系最多時間hea既月份
但十月開始就吾同晒喇..
哥子可能會好忙好忙,理吾到妹子你們呢
別怪我喔,我吾想的..
每一位妹子,有我心目中都有重要滴地位
哥子錫晒你地喔 ;P
吾知點解今日想講呢啲野呢...
其實九月都仲有一半既
唉,今日PA test, 做吾晒 -___-
雖然全班好似無人做得晒
但始終對自己有啲失望..
聽日既中史test,無咩點温過
雖然個個都好似好鐘意古代史咁
但我真系幾討厭,尤其系依家既周封建><"
但我吾可以令洪老師失望架..
願上天保佑 ;P
|