MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 9 月 16 日  星期三   晴天


2009-09-16 分類: 未分類

我面對緊一段好好好複雜既感情 .__.

但我最愛滴依然是你..

 

To ALL my dearest sisters: 

今日系九月十六號,九月已經過左一半喇

九月系中五最輕鬆既月份,亦都系最多時間hea既月份

但十月開始就吾同晒喇..

哥子可能會好忙好忙,理吾到妹子你們呢 

別怪我喔,我吾想的..

每一位妹子,有我心目中都有重要滴地位

哥子錫晒你地喔 ;P

 

吾知點解今日想講呢啲野呢...

其實九月都仲有一半既

唉,今日PA test, 做吾晒 -___-

雖然全班好似無人做得晒

但始終對自己有啲失望..

聽日既中史test,無咩點温過

雖然個個都好似好鐘意古代史咁

但我真系幾討厭,尤其系依家既周封建><"

但我吾可以令洪老師失望架..

願上天保佑 ;P






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


mattmat 於 2009-09-17 10:46 PM 發表:
謝妹子們了..
哥子會努力架拉..

至於你..
有時你發下脾氣都幾得意既
只系哥子未必有好多時間哄番你喔..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



衰妹BaBe 於 2009-09-17 10:21 PM 發表:
哥子
s0rry哇
今日發左你脾氣t33t
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiki831 於 2009-09-16 09:59 PM 發表:
丫哥你要加油丫^0^
我會sup你嫁!!
CoMmNET"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_vsn 於 2009-09-16 09:57 PM 發表:
呵呵,
哥哥你加油喇!
我會為你打氣^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]