MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 分類: 未分類

呢幾日都好吾開心.

但我無話比好多人聽..

我吾想啲丫妹擔心我

所以我只系同蚊蚊講得最多野

吾知點解同佢講呢啲野我會舒服好多

雖然我都只系同佢講左九成既野

但我覺得同佢講佢比既回應真系好好

吾知點形容呢

但一同佢傾完之後,我又再吾開心

我揾吾到人安慰我

我吾想啲妹妹要晒心機哄我

我吾想同班上既朋友講呢啲野

我真系好辛苦

我幾時先可以開心番?

 

 

我從來無怪過你,真系無

一切都系我既錯

系我自作自受

仲要累到你吾開心

你吾好同我講對吾住

你無必要,無需要同我講對吾住

我只系一個好微不足道既人

你無需要咁理我既感受架

今日同Alex, Ocean, 拂拂, Roy 一齊去銅鑼灣食

食完就成班人去左總統戲院

成八十人圍住戲院門口影相,真系吾知講咩好.

雖然我好中意中史

但呢套片我無咩好感

吾知系咪我心情吾好呢

本來諗住同佢地去唱k

想唱晒啲吾開心野出黎

但因為太多人去(其實都系五個大男人姐)

所以都系吾去喇,返左屋企

寄情讀書






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


mattmat 於 2009-10-10 11:12 PM 發表:
好多謝你地;
我真系吾知講咩好,好感動
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitty159564 於 2009-10-10 10:57 PM 發表:
吾好吾開心la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



朗 於 2009-10-10 07:01 AM 發表:
你可以同我講架xd
我都唔中意我D frd唔開心xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiki831 於 2009-10-09 11:17 PM 發表:
唔好唔開心喇~
笑下喇(!)
CoMmNET"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuban0902 於 2009-10-09 09:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_vsn 於 2009-10-09 09:33 PM 發表:
你唔好唔開心喇~
可能我唔係好知係咩事,
但我都希望你快d開心番^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]