琴日..吾應該系做左以下既野既本來
不過..都算喇
琴朝落街食完早餐之後,就系屋企温書
緊住再落街食中午,之後去左自修室温書
温左三個鐘到喇,真系頂吾順
我根本琴日就無諗過要温書!
越諗越覺得我吾應該温書,我又吾系吾温吾得,下個星期又無咩test
諗諗下我就行出左自修室
搭車去我去開果間機鋪
我足足打左成個鐘機,吾知系咪想發洩呢
我系激動到握實個鈦盤鈦到流晒汗
打完機之後我系近乎虛脫咁滯
跟住仲要上P CHAN
我極力系Alex面前掩飾自己隻手既振動
但一路抄P CHAN啲野真系超辛苦
我隻手到夜晚仲系咁震緊
我打邊爐果隻系夾吾到野,系咁跌啲牛肉落張枱度 = =
不過,琴日既心情,打完機之後總算好左好多
今日,又系温書
我終於抄晒中史直至春秋政治及社會變動落本notes度
跟住做左hist功課,背左中文篇赤壁懷古
仲好乖咁做埋herman yuen既maths功課
跟住又去機鋪打機
今日發現到部新機,仲正
鈦盤超震超難控制,不過啱晒我
跟住去補bruce ng,又系度講廢話
我仲要捱多兩堂丫救命
跟住又去機鋪又再打機
打左幾個指就去行和富中心商場
跟住同屋企人食客家好棧
阿爸同阿媽好似有啲轉機咁
我吾想佢地離緍丫!!!
|