MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

琴日..吾應該系做左以下既野既本來

不過..都算喇

琴朝落街食完早餐之後,就系屋企温書

緊住再落街食中午,之後去左自修室温書

温左三個鐘到喇,真系頂吾順

我根本琴日就無諗過要温書!

越諗越覺得我吾應該温書,我又吾系吾温吾得,下個星期又無咩test

諗諗下我就行出左自修室

搭車去我去開果間機鋪

我足足打左成個鐘機,吾知系咪想發洩呢

我系激動到握實個鈦盤鈦到流晒汗

打完機之後我系近乎虛脫咁滯

跟住仲要上P CHAN

我極力系Alex面前掩飾自己隻手既振動

但一路抄P CHAN啲野真系超辛苦

我隻手到夜晚仲系咁震緊

我打邊爐果隻系夾吾到野,系咁跌啲牛肉落張枱度 = =

不過,琴日既心情,打完機之後總算好左好多


今日,又系温書

我終於抄晒中史直至春秋政治及社會變動落本notes度

跟住做左hist功課,背左中文篇赤壁懷古

仲好乖咁做埋herman yuen既maths功課

跟住又去機鋪打機

今日發現到部新機,仲正

鈦盤超震超難控制,不過啱晒我

跟住去補bruce ng,又系度講廢話

我仲要捱多兩堂丫救命

跟住又去機鋪又再打機

打左幾個指就去行和富中心商場

跟住同屋企人食客家好棧

阿爸同阿媽好似有啲轉機咁

我吾想佢地離緍丫!!!






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


hi7be7of2rh5 於 2009-10-26 04:25 PM 發表:
希望佢地唔洗離婚啦T﹏T"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]