噢 ;P
你系我第一個傾爆計既人XDD
我啲小學同學同我傾左幾年都未爆,你同我傾左半年就爆左?! XDD
你同我既每一句話,都會系我對你最美好既回憶 ;P
今日,,首先祝大家重陽節快樂 ;D
好開心丫,系街度拾到五百蚊丫!
我吾敢相信自己隻眼,即刻去存錢機入張銀紙落我戶口
哇真系入到丫,,真系好感動丫!!
五百蚊,要黎買書加食左佢 ;D
一切也想通了
你,再也不是我的負擔
我,永遠也是你的好哥子