MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


2009-10-26 分類: 未分類

 

噢 ;P

你系我第一個傾爆計既人XDD

我啲小學同學同我傾左幾年都未爆,你同我傾左半年就爆左?! XDD

你同我既每一句話,都會系我對你最美好既回憶 ;P


今日,,首先祝大家重陽節快樂 ;D

好開心丫,系街度拾到五百蚊丫!

我吾敢相信自己隻眼,即刻去存錢機入張銀紙落我戶口

哇真系入到丫,,真系好感動丫!!

五百蚊,要黎買書加食左佢 ;D

 

一切也想通了

你,再也不是我的負擔

我,永遠也是你的好哥子






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


siuban0902 於 2009-10-28 09:43 PM 發表:
你諗通左啲咩丫..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie0903 於 2009-10-26 10:55 PM 發表:
路過.
c0mm3n7`;}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]