2009 年 11 月 18 日 星期三  |
| 2009-11-18 |
分類: 未分類 |
好耐無打過qooza喇!
哇呢幾日都有tests
星期一geog~
星期二PA (慘敗 -__-)
今日hist /_\
聽日中史 .__.
救命...
原來今日10度無琴日12度咁凍 @@"
今日PE堂著短衫短褲都無咩特別感覺
出街食都無琴日咁凍
好彩 ;P
我都吾知我打緊咩,,語無論次咁XD
呢幾日都有同crystal姐姐sms
但我跨網sms就快腥爆喇 =[
今日打比餅
阻住佢地[衣泣]添 =[
算喇算喇,,
我祝福你地 =]
|
網主回覆
你無衣泣,你衣衣泣泣姐 ;P
你先要小心身體丫..要養好把聲參加sing con 知無? Posted at 2009-11-19 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你做乜學我語無輪次xd 原來今日10度無琴日12度咁凍 @@" 我同意你呢句~~ 我下個星期一都勁多quiz test 同dict.=[
|
網主回覆
加油牙..吾無比你丫媽講既野影響到你丫,,佢講咩左耳入右耳出 ;D Posted at 2009-11-19 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|