MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 分類: 未分類

好耐無打過qooza喇!

哇呢幾日都有tests

星期一geog~

星期二PA (慘敗 -__-)

今日hist /_\

聽日中史 .__.

救命...

 

原來今日10度無琴日12度咁凍 @@"

今日PE堂著短衫短褲都無咩特別感覺

出街食都無琴日咁凍

好彩 ;P

 

我都吾知我打緊咩,,語無論次咁XD

呢幾日都有同crystal姐姐sms

但我跨網sms就快腥爆喇 =[

今日打比餅

阻住佢地[衣泣]添 =[

算喇算喇,,

我祝福你地 =]






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


siuban0902 於 2009-11-19 09:08 PM 發表:
我邊有衣泣.\/.;
你要小心身體吾好病丫=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你無衣泣,你衣衣泣泣姐 ;P
 你先要小心身體丫..要養好把聲參加sing con 知無?
Posted at 2009-11-19 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



m0n_l0vexD 於 2009-11-18 11:09 PM 發表:
你做乜學我語無輪次xd
原來今日10度無琴日12度咁凍 @@"
我同意你呢句~~
我下個星期一都勁多quiz test 同dict.=[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 加油牙..吾無比你丫媽講既野影響到你丫,,佢講咩左耳入右耳出 ;D
Posted at 2009-11-19 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]