MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


2009-12-06 分類: 未分類

  呢兩日温書好有效率,超額完成 =]

  兩日温左中史,hist同PA=]

  愛上左一路飲coffee一路温書xd

  琴日去左HABITU

  足足坐左系度三個鐘

  但系三個鐘就ko左星期四要test既野 ;P

   Hot Mocha with cream $38

 

  今日就去左Pacific Coffee

  極速做左兩條PA limited company 長題目 =]

   Tail Cold Mocha with cream $31

 

  琴日飲熱mocha,今日飲凍mocha

  我覺得兩間都做得吾錯

  但HABITU就朱古力味稍為重左啲,令咖啡好似做左配角咁

  而Pacific coffee朱古力同咖啡份量比較好,但咖啡香濃程度略較starbucks遜色

  

  但系..

  我發現原來每日一杯mocha

  一個月就要九百幾蚊 /_\






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


christo 於 2009-12-07 11:16 PM 發表:
Habitu latte好飲d...

有無試過灣仔會展, 演藝附近間Vero??
杯70% dark hot chocolate一流, 環境又夠靜溫書haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitty159564 於 2009-12-07 12:03 PM 發表:
"c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_vsn 於 2009-12-06 10:20 PM 發表:
commenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]