系呢一刻,我已經無需要強調我對妳既愛;
我只系好捨不得妳 我真系好吾捨得妳...
妳知吾知果次我吾理你果兩日我點過架;
我系真系好down,好似無左妳我就做吾到人咁..
好難想像妳兩個月之後走左我會點算
無左妳我點專心考會考丫?!
點解上天要咁殘忍......
無論如何,我吾會忘記妳架,我保證!
妳系我最可愛我最中意既餅妹
我永遠系你哥子..
我相信我跟妳既緣份,所以我們總會有相聚的一天
所以我會等待這一天的來臨
也許到時我跟妳各有家庭
但我永遠也是妳的哥子
P.S 吾知點解呢排狂傳我緋聞 -0-
開頭話我溝曉莉,跟住就phoebe,依家就sally
仲要連董妃都殺埋 = ="
我同sally系好好傾,但吾代表我溝緊佢..
|