MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


我捨不得妳 分類: 未分類

系呢一刻,我已經無需要強調我對妳既愛;

我只系好捨不得妳 我真系好吾捨得妳...

妳知吾知果次我吾理你果兩日我點過架;

我系真系好down,好似無左妳我就做吾到人咁..

好難想像妳兩個月之後走左我會點算

無左妳我點專心考會考丫?!

點解上天要咁殘忍......

無論如何,我吾會忘記妳架,我保證!

妳系我最可愛我最中意既餅妹

我永遠系你哥子..


我相信我跟妳既緣份,所以我們總會有相聚的一天

所以我會等待這一天的來臨

也許到時我跟妳各有家庭

但我永遠也是妳的哥子


P.S 吾知點解呢排狂傳我緋聞 -0-

開頭話我溝曉莉,跟住就phoebe,依家就sally

仲要連董妃都殺埋 = ="

我同sally系好好傾,但吾代表我溝緊佢..






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


siuban0902 於 2009-12-09 11:54 PM 發表:
我都會永遠記得你;
依家我只系逼自己吾好諗甘多; 等所有事都完左先算..
但系原來吾系甘易..我都想吾去架;
雖然果度讀書可能好好; 但系要我放低真系一大難題..
我都吾知自己到時過到去見吾到你地會點-~-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]