MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2009 年 12 月 28 日  星期一   晴天


2009-12-28 分類: 未分類

   成個星期都無打過QOOZA...

   不過呢個星期都系開心既;

   就由廿三號講起啦

   23/12

   果日五點鐘約左丫蚊佢地

   系mk等

   但系我四點就到左喎;

   系無野做既情況之下,我同phoebe傾左成個鐘電話xdd

   丫蚊佢地黎左之後呢

   我地去左影貼紙相

   影左三次=]

   好開心=]

   想睇相可以去我facebook睇架,我全部upload晒xd

   跟住竟然去m記度食夜晚@@

   吾知系咪叫做surprise呢

   仲要去家樂坊後面個公園仔度食...

   見到三個女人做緊啲野(我吾識點講xd 丫蚊先會明xdd)

   跟住york同丫糖系度鬥噴煙囉咩事 =3=

   不過好似真系幾好玩咁xdd

   食完野去尖東

   去左帝國中心果度寫許願樹

   我既三個願望超搞笑=p

   不過吾話得比你地知喔xD

   行左好耐好耐先行到去海滂

   丫蚊趕住返屋企

   所以一去到星光大道就急急腳由起點行到盡頭

   跟住就各散東西啦

   吾知幾時再有機會見到你呢?

 

   24/12

   果日好悶好吾開心

   雖然系生日正日

   跟住夜晚諗住食餐好既

   去左間西餐廳食聖誕大餐

   都幾貴下,但原來系黑店 = =

   起碼有十件不合埋事情

   我攞最不合理果件啦

   原來甜品系法式芒果焦糖布甸

   點知佢道然話無晒芒果 =.=

   跟住去隔離果間上海餐廳(原來系同一個老闆開)

   攞左成堆豆沙鍋餅

   跟住整熱佢當系甜品咁代替!!!

   系一間西餐廳度食豆沙鍋餅囉咩事?!

 

   25/12

   呢一日大事吾多

   我去左UA諗住睇阿凡達

   點知成堆人同埋full晒

   跟住就排左成個鐘去買星期日既早場~

   夜晚同miki狂腥sms

   佢26號就轉台啦..

   我超miss佢

   同佢腥到23:59

   好吾開心牙,冇左一個好傾既sms朋友 =[

 

   26/12

   星期六做過啲咩?

   死喇無咩印象

   事關日日都出街出到我都撈亂晒

   我只系記得五點九去補習

   跟住七點半去左尖沙咀

   行左一陣活方,K11同i square

   跟住就去重慶大廈食咖喱

   好正xD

   開頭諗住食E座既七樓咖喱王

   點知淨系等電梯都等左三轉先入到

   都知一定逼爆架啦

   一出電梯,呆左 -3-

   門口起碼有百幾人等緊...

   咁唯有食第二間啦..

   好耐無食咖喱,先覺得正

   但其實相比起一年前去重慶大廈既第二間度食

   呢間既質素就遜色少少

 

   27/12

   朝早就去睇阿凡達啦

   好好睇牙 =]

   不過3D眼鏡搞到我有啲吾舒服..

   中午屋企人請舅父成家飲茶

   夜晚成家又去舅父屋企打邊爐

   講真中間包含住複雜既利益關係

   我地兩家人不嬲都明爭暗鬥啦

   不過I don't care XD

   最緊要有好野食 =p

   到此為止=]

 

   28/12

   今日,我將妹后既寶座送左比丫蚊 =p

  

   夠晒靚啦xdd






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


love_vsn 於 2010-01-01 04:12 PM 發表:
Comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kitty159564 於 2009-12-28 10:51 PM 發表:
"c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0n_l0vexD 於 2009-12-28 10:41 PM 發表:
佢係咁嫁
不過佢對住我唔會係咁
大多數嘅女仔係對住仔同b先會咁粗魯
佢同我就係咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mattmat 於 2009-12-28 10:40 PM 發表:
丫糖好惡喔,,我都比佢嚇親xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0n_l0vexD 於 2009-12-28 10:27 PM 發表:
唔好唔記得我都有份鬥噴煙嫁xdd
不過我大哥俾丫糖打得好慘....xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]