MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2010 年 3 月 5 日  星期五   晴天


2010-03-05 分類: 未分類

呢幾日同丫蚊傾多左;

好開心哇;

我吾會再令你呷醋架喇xdd

又同小朱傾多左

佢好搞笑哇

同佢系咁搞gag

佢做左數后囉哇卡卡

佢又叫我幫佢揾工喎

真系怕左佢好似我個女咁丫

到時揾左又吾要就吾知點交待

不過我諗小朱會好過sally女既;

就即管幫佢揾下拉

 

考mock喇

考完mock就要全日備戰

睇黎有一段日子都打吾到qooza嚕

 






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


m0n_l0vexD 於 2010-03-06 12:11 AM 發表:
**你係做到先好丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0n_l0vexD 於 2010-03-06 12:11 AM 發表:
你係做到自好丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]