MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


2010-03-19 分類: 未分類

 吾開心

 吾甘心

 真的假不了

 假的真不了

 吾想同人講野住 -___-

 我想自閉幾日 .___.

 活着 太攰






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


siuban0902 於 2010-03-28 09:18 AM 發表:
無聊一句; MAKE Y0U LIFE C0L0URFUL;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0n_l0vexD 於 2010-03-20 07:38 PM 發表:

有唔開心要同我講丫!
我唔想你做番之前果個你丫!!
我會好擔心你嫁知唔知丫?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fiona6233 於 2010-03-20 12:40 PM 發表:
吾開心要同人講,唔好屈屈埋埋,咁樣自己更加唔開心......
好似我咁,我之前有唔開心,但係唔同人講,自己更加唔開心......
教你呀......
你唔開心,同人講左,大聲喊出黎,喊包去就冇事......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lang 於 2010-03-20 10:25 AM 發表:
活着 太攰系正常嘅
系做人太煩啦
根本就唔想做人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]