MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2010 年 5 月 13 日  星期四   晴天


2010-05-13 分類: 未分類

好耐好耐無打過qooza嚕;

會考的成績可能會比預期差少少

但我都吾多介意

我始終只系當讀書系人生既一個階段

讀得咁好做咩呢

如果說讀書系為左賺錢

咁我吾讀書又一樣可以賺錢

好似我依家間錶鋪咁

每個月都賺幾千銀牙

又吾洗做暑期工咁辛苦

更加吾洗咩學歷要求

工作時間又系自己話事

諗落還是蠻不錯的;P

 

好多野想講,吾知講咩好先呢..

首先就回顧返會考呢段時間啦

老實講,呢段時間我打機既時間比平日多左一倍

哈,吾知點解我覺得自己越黎越懶

咁點讀中六七牙@@

依家吾諗咁遠lu..

 

 

我間錶鋪岩岩轉左新供應商

估吾到我揾到志同道合既人=]

新供應商系一個女仔開既,我諗佢同我差吾多年紀吧

同佢除左做生意既野傾,仲傾左好多其他野

感覺上就好似識左個新朋友咁=]

我仲狂讚佢靚女有本事xd

佢就話好佩服我咁細個就識玩股票,年輕有為xdd

 

會考之後本來諗住狂打機同shopping

點知10號考完到依家我都未停過

接訂單,同客傾細節,交收,同供應商討價還價攞discounts

唉;到依家我先撥到少少時間去打qooza

依家交收排期排到廿幾號

跟住一路接訂單又要一路交收

睇黎我都吾洗旨意relax喇;

不過,賺到錢,補貼下我啲洗費,挺不錯呢=]

 

最近因為同供應商傾得多,所以好中意講普通話同打書面語;

哎唷,還學了他們的語氣呢

 

 一箱箱貨運到我系則魚涌既屋企倉庫

留意下貨箱隔離有隻龜xd

其實我私自更改物業用途已經違反左地政總處既規定..

一箱pack好左既貨準備送去買家度 

呢啲系散裝既貨,通常系一個人要一兩隻果啲






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


m0n_l0vexD 於 2010-05-13 09:59 PM 發表:
其實你係做團訂定係現貨?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

兩樣都有做xd
Posted at 2010-05-13 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fiona6233 於 2010-05-13 01:56 PM 發表:
I agree with you.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈,你同意我既邊一句牙?
Posted at 2010-05-13 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]