MaTT"估神仔
多情是傻,無情是酷
痴情是蠢,絕情是懂得了世故

2010 年 5 月 18 日  星期二   晴天


2010-05-18 分類: 未分類

有時有啲野

你系想避都避吾開的

諗番起

我都未試過有一段令我好難密,好甜密既愛情經歷

用番我句金句

多情是傻,痴情是蠢,絕情是懂得了世故

我中意你,無膽開口,系我既錯

我中意你,仲同第二個女仔一齊,都系我既錯

雖然你到依一刻都吾知我中意你,但我亦吾打算讓你知

我地就維持住呢個關係吧!

日日都同人交收..

終於前日有啲時間交收完去shopping

買左千幾蚊衫..

誇張吧,仲比我拎埋個VIP走

吾開心所以shopping?

我都吾知v__v

讓理智在叫著冷靜冷靜 還恃住年少氣盛
讓我對著衝動背著宿命 渾忘自己的姓
沉睡的凶猛在蘇醒 完全為你現形
這個世界最壞罪名 叫太易動情 但我喜歡這罪名

驚天動地 只可惜天地亦無情
不敢有風 不敢有聲 這愛情無人證
飛天遁地 貪一刻的樂極忘形
好想說謊 不眨眼睛 這愛情無人性

若世界陷進大騙局裡面 朋友亦難以發現
共你隔著空在秘密通電 挑戰道德底線
如若早三五年相見 何來內心交戰
我信與你繼續亂纏 難再有發展 但我想跟你亂纏

驚天動地 只可惜天地亦無情
不敢有風 不敢有聲 這愛情無人證
飛天遁地 貪一刻的樂極忘形
好想說謊 不眨眼睛 似進入無人境



即使間整個約會情調幽暗似地下城
還是算溫馨 多麼想跟你散步橋上把臂看著風景
但是我清醒 月亮總不肯照亮情慾深處那道背影
你我像快快樂樂同遊在異境 浪漫到一起惹絕症

不想說明 只想反應

好應境/__\






訪客留言 (返回 mattmat 的日誌)


siuban0902 於 2010-05-19 11:09 AM 發表:
不好意思; 我讓你留下陰影.
不過沒多少人像我一樣衰喇-_-; 順其自然吧!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m0n_l0vexD 於 2010-05-18 09:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-18 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]