其實......愛情係D咩???
why每個人都電要E樣野??
去支撐住自己先唔會跌低??
愛情係令人可怕定係帶比人歡樂??
令一方面係命運定係掌握係自己我中???
答案係:
愛情帶比人歡樂時但同時帶比人可怕
當你同愛侶開心咁過日子時
同時怕時間失去所有你的事
當你認識愛侶係可以long time時突然間發生一D事
令到你地冇法一齊
咁係天意同命運
但凡事都有例外
你同愛侶過一世就是命運
愛情係奇妙
又可以冇法計算
但係也是麻目
最大原因係<人係矛盾>