| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
| 2009-06-26+2009-06-27 |
分類: 未分類 |
~2009-06-27~
Junoman~好對5住ar!!!
今日冇去到睇..
對5住對5住對5住~~~!!!!!
~2009-06-26~
今日同人去左睇252
幾好睇ge~
原本以為會好催淚..
but冇乜野wo..
[係詩織嗌'爸爸'嗰陣有D... ]
睇睇下無端端勁凍
隔離嗰個凍到震哂..
好慘喔..
睇完出去..好有252個feel..
出面勁大風+落雨.
跟住又係去搭地鐵... =x=
嗚~
佢就好la~ 有得去旅行..
...悶死我lu
不過..記得小心D ar~
[好似係度嚇緊你咁...sor~]
玩得開心D~
記得買禮物俾我ar~ >w<
** p.s.**
嗰件事...終於都做左... ~^^~
|
網主回覆
sure 記得 la~~~* ^^~ Posted at 2009-07-02 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|