[[ mc 彤's blog~~* ]]
mc2102
暱稱: mc 彤
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
久違了的qooza~~*
timothy長洲camp]] pa...
timothy長洲camp]] p...
2009-08-09
文章分類
全部 (29)
哲理篇.. (1)
未分類 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 68
今日人氣: 2
累積人氣: 1277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


2009-08-09 分類: 未分類

yo~

琴日去左c團契場波..

超勁XD

Jason都有黎打..

見到佢打到超落力

D人仔中場嗰陣已經好攰

但係下半場都好努力咁追番D分

超棒~~!!

 

見到某學校D男排練習..

好勁@__@

搞到我都有D想打排球tim..

不過成日都用錯位整到隻手好痛&紅哂 T^T

[D男排ge扣殺超型ar~]  <---花痴中//

 

頭先我小學同學打俾我~

好耐冇見lu~雪儀~ > <

 




訪客留言 (返回 mc2102 的日誌)


sallyliu 於 2009-08-18 02:21 PM 發表:
coMMen+`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



louisa112 於 2009-08-14 11:07 PM 發表:
{` CoMmEnT-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jonathen 於 2009-08-10 05:37 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mark_218 於 2009-08-09 10:59 PM 發表:
係啊
琴日打波真係好累,
加上整親,
真係好辛苦。
-
你想打排球就打囉
加油啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ck. 於 2009-08-09 10:29 PM 發表:
花痴..無言中...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ck. 於 2009-08-09 10:29 PM 發表:
花痴..無言中...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]