今篇又變為一篇週記啦... 因為好耐都無打...
過去既一個星期,一至五都係平凡工作日,但六日就精彩多了。
星期六呢日我唔駛返工,因為我變左星期日返學校幫手小一派位既協調工作,所以呢日我同阿娟就搞左個唱 K 活動 with 我同佢 D 朋友,but 我同阿娟既目的係想將我帶既同事同佢帶既朋友交朋友。咁岩果朝又係黑雨,幾驚去唔成,但十一點幾果時個天氣好番好多,無咁大雨,所以行程可以繼續。
原本我諗住個氣氛可能會好慢熱,但係又唔係喎... 而隨著我兩個同事 flouence 同阿兒既出現,咁就更加搞熱個氣氛!
So far 果日玩得開心啊。但星期日朝要早起返學校幫手,但係做 D 野一 D 都唔複雜,而且又忙,所以時間過得好快;校長知我會入camp ,特登早放我。THX!跟住自己食完飯就跟教會車入營。
個 camp site 係我小學六年級就去過一次既西貢黃宜州訓練營。因為今次入營既目的係訓練,所以入到去camp 第一項就係分組進行兩個熱身活動,而之後就有一個最終目的既綜合活動。
第一個係「大腳八」,呢個遊戲真係少 D 合作性都玩唔到。因為係由一隊每個人分別兩腳踏上大木頭,而每手都拉一條繩,只要大家同時拎一邊繩同埋一齊踏步就做到。但講容易,做卻很難。因為要講求合作性。只要有一個人唔跟唔到大隊既動作都郁唔到。結果,我呢隊比較另一隊慢,因為好多人體力不繼;反而第二個遊戲「鱷魚潭」就玩得好快,因為有人發現「三隻腳踏一塊磚」最好,所以靠著團體力量,加上個人平衡技巧,終於第一組完成賽事。
但係「高牆」就係四組一齊玩,所以就係最難既。因為個高牆真係好高,有成兩個半成年人既高度,而且又唔可以用繩爬上去... 所以就係靠一大班人既力量啦... 而我同其他幾個較大力既猛男 (包括我阿爸)就甘心情願比人「踩住上」,每次至少有兩枝底樁(兩個人)在下比人踩住大脾同縛頭上,再用力推高其腳板底上... 而上面又要有人幫手拉上去... 所以呢個遊戲玩法好簡單,只要令所有人由地下爬上高牆頂部就可以。但係過程中集惡臭、熱昏、難頂但又刺激、好玩同團結於一身。所以我下次都會玩,即使要難頂下一D 汗臭味... 但我連殮房入面既腐屍味都聞過,汗臭算係小兒科啦。
玩完高牆,當然就同吳生玩「乒乓波」。唔知點解我個勢今日唔錯,連打敗 6-7 個對手先至輸... = ="
夜晚晚會,我響天才表演裡面飾演一個「浪子」,又爛賭、又煲煙(用原字筆當煙,但現實裡我最憎人食煙!)、又臭寸... 但戲裡居然有個女朋友 Tracy (係教會幹事!)... 而做我戲裡面既老豆同媽子係發哥同美玉姨... 反而我真正老爸就做左打我既收數佬... 輝哥反而做我既「豬朋狗友」(現實都幾似...==) 如此騎呢既演員配搭,可想而知呢個故事有幾爆笑... 所以最尾我組同另一組以 8 隻香蕉高票當選雙冠軍。
之後經過一輪正經既敬拜隊練習,跟住入房同班十幾歲後生仔女玩樸克。之後我仲教理佢地玩我剛學曉無耐既「Show hand」,班細路都好鐘玩,HAHA 當然唔係玩錢啦。
第二朝晨咁早六點幾起身,出去行下... 因為間房冷氣太勁... 好耐無試過響咁早出去 D 咁寧靜既地方行下... 後來敬拜隊既人各自找個地方靈修,我都好耐無試過靈修啦... 寧靜既環境的確很適合與神溝通,更加容易知道神給我的領受。靈修過後,一齊最遲去食早餐,但係就最早離場,因為要準備稍後的敬拜。
敬拜過程算係順利啦。第一首係用來升溫既「我們都是一家人」;第二首係「恩典太美麗」;第三首「一生敬拜」;最尾一首係「天國近了」。天國近了,我地基督徒自當要要團結起來,一同組成為神傳福音的精兵。
敬拜過後,我同泓量提早離營。因為佢要趕出尖沙咀,忙著準備當晚響尖沙咀文化中心舉行既「聖詩會」,但係佢又唔識路,所以我咪帶番佢出黎九龍。我又順便返屋企換衫叉下電,因為晏畫有第二場。
晏畫約妳出銅鑼灣行時代廣場... 好開心妳會赴約。每次同妳出街,我都好開心。但我今次約妳生日果日陪妳,妳卻說我之前已有兩個人約左... 其實係我太掉以輕心... 好唔滿意自己咁樣。
|