今日- - 無咩好做 呀媽又去左旅行 一個人係到唔知做咩好... 悶
今日成日都係係到玩信長玩守女 悶到嘔
今日信長玩左3場到 1場靳子升彈左 第2場都係 第3場到我彈 - - 勁無奈
跟住同呀謝敏玲玩桌球玩左1 2場 lag lag地- -
唉....又唔想番學放假又幾悶 都唔知我想點
唉呀 俾人吹啦 係咁先.88
之後就又玩左守女同信長= =今次玩bug哈 勁kai xd