大家新年快樂呀..
最近中意左個歌手 係G.E.M. 鄧紫棋
可能係星期日深夜睇個360音樂無邊就中意左佢啦
論壇同blog都有睇過 知道佢個口有d問題 合唔埋... 唉..真係可惜
可能有d人睇左1月12日既娛樂直播都知啦 真係可惜
最中意聽佢果首Where did you go 超好聽 日日都係咁聽都唔厭
佢d唱碟遲d都會買 一定
考完試 呵呵呵呵
反gg 呵呵呵呵
-.-
銀包大出血-.-
唉死啦........