2006-09-01
今日係我升中三既日子∼
我知道自己入左3A之後我好唔開心∼
我都唔想入3A班∼
我又要同我最憎個FD一班喎∼
真係好慘呀∼T_T
不過等一日已經好開心∼
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 67 | »