今日我都係有D唔舒服~都唔知點解依幾日都唔係好舒服~
近派我牙媽係咁罵我~我又唔係萬能我又點做到咁多野呀~
只係識得罵我~又唔見佢叫細佬妹幫我手~
一個人做會好辛苦呀~T_T只係識得罵人~
邊有知格話我呀~咁俾你哋罵唔喊都係假~
唉~今日睇番個ICQ先知我寫左地址~
鬼叫佢之前係咁寫俾我~搞到我寫左野~
我又要寄過另一封先得~唉~~~
個封都寫左幾耐~今日再寫過啦~連埋我個FD個一封啦~
依家剩番2日就番學~我好開心呀~^ ^
不過今年又係自己一班~同有野煩~
今年班主任又唔知係邊個呢~
好想快D知到呀~^ ^我要出街街~掰掰
|