今日成日都係at home
冇街去]
不過琴日出左街==
去run...
唔打lu!!
唔得閒><
成日都比人都點既??
自己好kai,,,,,
真係好唔想再對住我地呢班d人牙
真係好煩!!
死人頭傅xx我憎鬼死你牙∼∼
><
賤人!!!!!!!!!!!!!!
好想返返小學牙>,<
好miss小學d fds牙
佢地就好la@@”
唔洗讀我地個班
都唔明既?
點解我地班d人可以咁賤既??
又水wo!!
真係頂佢地唔順牙
又nike講人是非
都唔知咩人泥架><”””
可能11月去”ocean park”(唔知係米咁串=_=)
唔打la@@”
去完camp,
打字都slow左=_=
去cmap好好play牙,
好想去多次牙><
唉,
有d開心又有d唔開心
都唔知自己想點既??
= =
好想快d過埋呢幾years...
咁就唔洗再同呢班人一班
好憎呢班!!
by:mei!
好心急牙.
聽日去camp la@@”
好想快d到聽日牙><
就泥冇得打日記la@@”