金日,,,
去影學生相,交飯單,,
唉!yesyerday去左上ballet lesson
好好笑,everytime係條巴到做”Prat”(唔知點寸)xd”
都好鬼死好笑><yesterday先好笑,笑唔停><
前日同kwan佢地play,去左sun yeun中點知見到fiona,
唔點搞咩活動,真人令過上鏡><
都冇咩好講,打la!!
有幾日冇打到日記lu,(大家有冇miss過我先??我都知冇架LA!)
金日都會好開心架,
我同KWAN,CARMEN去PLAYPLAY,
唸起都開心死LA><
哈,我‘入左1A哇><
BUT係唔分好OR唔好XD”
BUT冇得同BETTY,青蔡一班,
我好心痛牙!!!!!!
yesterday真係幾開心既><
不過dance完佢地(欣,shirley)唔係好nike miss wong=_=
話佢唔知點,,(我就覺得咩都係牙sir令到miss wong咁,)
好似青青佢地個例,
牙miss wong右要help佢地,
咁佢surse燥la∼
so憎死牙sir><
金日去dance唔知會唔會比miss wong鬧呢????
TODAY既活動雖然未開始,
但係我都知要做咩...(開心XD”)
我FRIST去千色同SHIRLEY EAT LUNCH先,
THEN頌欣就會泥會合我地,
我地3個去影貼紙相(講左好耐,NOW先有機會去=0=)
THEN可能同SHIRLEY個FD去SHIRLEY”S,,,(右去??)
最後就去劇院DANCEDANCE(唸到THIS就開心死><XD”)
好LA!!唔講LA∼
today右要係home,好悶架><討厭牙!!!