| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 6 日 星期三  |
2010-01-06  |
分類: 未分類 |
下個星期就期末考喇,期末考之後,就可以返澳門喇,但係,心情好複雜呀,上次見到佢地係FB既對話,「返到去以後去南灣吹水既同伴會有變」,我就知道暗示左以後去吹水既時候5會搵我,去BIN度都好,都5會有我,有時候,你地有冇曾經理下我既感受,好似每一次都係你地自己諗埋一BIN之後下定論,每次都係咁!!返到去,可能我地係街見到,你地都5會叫我,當作我已經5存在了......當你地都有自己要行既路既時候,我自己就係僑大打滾,我都冇講D咩啦,你地米成日係度講你既大學生活,心酸既米只有我一個......
期末考要溫既內容有好多呀,好驚自己考5好,名次會好後呀,唉~溫極都5入腦,咩料呀~~~~~~~~~~~~~~
出去前影,2010/01/02
人地副眼鏡,都幾襯我WO。。
琴日同小BO一齊畫架,幫佢澳門既朋友加油。
markermarker~~~~

畫比小BO既史迪仔,兩堂時間,咁上下啦。。XD
|
| 發表時間:2010-01-06 09:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
|