oli's world
我的心情日記。。^^
meiieng0206
暱稱: Ol!v!a
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011*03*14
2011*01*26
2010*12*28
2010-02-26
2010-01-30
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 19
今日人氣: 5
累積人氣: 817
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   雨天


第一年沒有家人的中秋節。。 傷心 分類: 未分類
琴日去完淡水返泥之後。。上網上到成三點幾先訓呀。。我每一年既中秋節都係同屋企人過。。一齊去買生果返泥屋企。。一齊食月餅。。賞月玩燈竉。。但係。。今年。。我就要自己係台灣過。。琴晚點幾果時仲有地震呀。。好彩我地係台北。。只係FEEL到微震。。覺得地震得好突然。。D女仔全部沖哂落樓下大叫。。都5知有咩咁驚。。琴晚我發夢夢到MAMI打我台灣電話搵我呀。。仲問我有冇好好照顧自己呀。。好掛住屋企呀。。好想成日打比MAMI同佢傾計呀。。我成日打比佢戈時又5听電話。。激死人喇。。呢兩日將會有兩個台風打埋泥。。我更想有屋企人係我身BIN。。同埋呢幾日都返左風。。好凍呀。。好想有屋企人比溫暖我。。衣十既我只能好空虛咁係宿舍5知做咩。。知道打風就買左好多杯面。。驚住打風咩都冇得食。。好慘架MA。。唉。。聖誕節如果MAMI過泥同我一齊過。。你話幾好呢。。
發表時間:2009-10-04 07:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]