|[/'不平凡的你>...不甘平凡的我::"”
因著所有的挫折 我終於明白 那最美麗的花朵 是為自己而盛開
http://www.wretch.cc/blog/meiiok
 
Meiiok”
暱稱: meiiok
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

taiwan
別了
支持
bye


日誌分類

全部 (405)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 
2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


死亡

岩岩睇學界田徑賽程..我要byebye la..五六日都有賽..1500死梗,.冇練過亦冇人陪..利安kei真係有等於冇..同佢跑都係攞命..我可以包硬尾..仲要唔知完唔完全程..仲要哥日冇人識..冇人陪..仲要哥日大陸保送試..我可以唔去嗎?真係唔想賽..好想喊..800一定要扯住晴陪我..唔係真係喊..4x4我一定唔做後備..唔係盞累全隊..或者本來就冇咩運動細胞..根本唔應該踩入le個圈子掛..
今日好多時間都笑到癲左..peng ge厄運..我ge半厄運..coz佢ge隔離..我ge後面將要坐一位同佢勁有緣但佢又唔想同佢有緣ge同學..此刻 cm ge心情=peng ge心情..忐忑 不安..ha..超經典..總之講左好多好笑ge野..仲唔覺意爆埋peng高一d野出黎..放心..唔係冇咩人知ge野..皆因我都以為大家都知..so講左出黎..點知唔係lo..sorry a,..不過我肯定你以後實比人串la.hah..
傻仔..有時d野..唔係個人能夠做到..le段時間可能好痛苦..不過捱過左..一切都會好輕鬆..所以只畏唔放棄自己就得la



2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


結束

唔經唔覺班際已經去到十九屆..睇得到初中同高中ge分別..雖然都係好想贏..但係成熟度就唔同..今日初三丁對初三戊..ff哥班贏左..c婷哥班就喊..其實我都好想知道為乜而喊..點解可以成班都喊晒..不過後尾同c婷都傾左好耐..聽到ge說話我知道唔係佢地作出黎..係真係有人咁講..不過好彩ge係最後都冇事..只想講懿懿真係要珍惜身邊ge人..真係好多人都好在乎你..b組今年算係團結左..打波認真左..我相信默契真係要培養..可以keep住的話..我相信一定可以成功ga..不過c婷又係哥d一喊完勁耐都唔會散ge人..希望真係冇事la..班際真係好大影響力..不過每年班際都有唔同感受..初一戊贏左一場對初二丁..初二丙輸左一場對初三甲..初三丙攞到亞軍輸比初二戊..高一乙攞季軍贏高一丙..高二乙出唔到線..初一哥年好白痴咁比wf叫左去打..初二每場都有入一兩球..第一次對kaian ge印象就係佢cut左我波但入左..初三哥年比阿晴吹初二乙對唔知咩..仲有係小小樂園出面佢攬住我喊..高一哥年同自己隊友唔係好甲..對高一丙哥場落雨係入面場weng e撞親個頭..高二乙哥年打得好差..不過對高一丁係入得最多哥場..高三乙冇波賽..但依然做過下高中球證..紀錄台咁..見到打波真係好開心..或者班際比我ge回憶比學界會仲多..不過好希望無論學界定分齡佢地都可以打出應有ge水平..可以有緣讀同一間學校一齊做隊友其實唔易..或者初一我就轉左英文部..或者高一我就轉左培正..不過最後..依然係le度..要珍惜餘下落黎ge時間..雖然唔想面對..真係好煩好煩..但係我長大了..唔可以再乜都決定唔到..打波le段時間記憶真係好深..好多謝身邊出現過ge人..



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


可愛

今朝冇番到學睇高中決賽..本身仲要吹s1bvss1d..不過都係算la..我相信我唔會吹得好..打到加時真係估唔到..想高一乙贏..但仍然係我撐邊隊邊隊輸ge..梁man慧打黎都feel到氣氛有幾好..之後溫下化學.真係唔溫唔得..但又真係悶到我暈..溫左成日溫得一課..仲有十幾課等緊我..但星期三就test..試題又未郁過..真係慘..死梗lu..不過下晝無意中睇到有套sanrio卡通片..有pochacco同xo a..仲有little twins stars等等..超可愛..原來pc隻耳仔真係好短..好攪笑..終於冇被人遺忘la..好開心..雖然係白痴左d..但係超可愛..xo果然係奸奸地咁..上堂淨係識摺飛機..ha..好攪笑..但係唔知d卡通點叫pc呢..淨係冇嗌佢一個..都唔公平ge..定係我聽唔到呢??ha..不過我諗下星期我都唔會記得睇ga la..
傻仔..我諗你真係要d時間適應..不過撐你ga..既然情況唔係咁壞..咁就繼續做好你需要同可以做ge野la..



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


感覺

唔知點解..感覺好似失去左一d野..但係..係乜野我又唔知..不過我清楚知道佢失去左d咩..係一種眼神..一種令人漫暖ge眼神..陪f番學校賽波..同梁man慧傾左好耐計..或者有共同話題係可以傾好耐掛..不過a組vsb組場波..好重火藥味..張sir偏幫偏到出晒面..大家打到咁唔開心為乜..真係為左唔輸得??或者一落場就係想贏..甚至係一定要贏la..又比阿媽話我玩到心散唔溫習..係ge..我又懶..懶到咁..點考大學..點keep成績..我可以byebye了..聽日高中打決賽..係咪又要番呢??ai..9點半..真係唔知番唔番好lu..



可惜

其實我廿三號下晝幾想去睇決賽..想知道d人有幾勁..不過要番學..希望你唔好再失望la..或者你做唔到人地ge評分標準..又或者真係一山還有一山高je..記得影番d相比我睇..雖然我更差..參都冇參..
想番去睇高中出線..不過兩點先食完飯..番又唔係..唔番又唔係..唔知點咁..ai..我仲係乜都冇溫..點算a..勤力的我去哪了