岩岩睇學界田徑賽程..我要byebye la..五六日都有賽..1500死梗,.冇練過亦冇人陪..利安kei真係有等於冇..同佢跑都係攞命..我可以包硬尾..仲要唔知完唔完全程..仲要哥日冇人識..冇人陪..仲要哥日大陸保送試..我可以唔去嗎?真係唔想賽..好想喊..800一定要扯住晴陪我..唔係真係喊..4x4我一定唔做後備..唔係盞累全隊..或者本來就冇咩運動細胞..根本唔應該踩入le個圈子掛..
今日好多時間都笑到癲左..peng ge厄運..我ge半厄運..coz佢ge隔離..我ge後面將要坐一位同佢勁有緣但佢又唔想同佢有緣ge同學..此刻 cm ge心情=peng ge心情..忐忑 不安..ha..超經典..總之講左好多好笑ge野..仲唔覺意爆埋peng高一d野出黎..放心..唔係冇咩人知ge野..皆因我都以為大家都知..so講左出黎..點知唔係lo..sorry a,..不過我肯定你以後實比人串la.hah..
傻仔..有時d野..唔係個人能夠做到..le段時間可能好痛苦..不過捱過左..一切都會好輕鬆..所以只畏唔放棄自己就得la
|