唔知點解我冇未出發先興奮ge感覺..反而有d唔開心..上到去要比人虐待ga la..不過都希望好玩ge..今日老豆同我講d真係唔想困住我..叫我真係要比心機讀書..自律d等等la..以前唔會有咩感覺..但係今日聽到我有少少想喊ge感覺..去左3買電話..睇中ge居然話冇貨..之後再睇w880i..好笑地佢入面3180..出面寫4080,,咁會好驚..後尾又番屋企..拜完神出黎再買..最後都係買左哥部..出左1000大元..本身係比我去買新衫..結論係我冇買拎黎買電話..都真係捨得..不過仲係唔多識用部電話..遲d再算..真係好好愛惜d野..同埋人..ai..我好似好刻意想屋企係新年開心d..不過又覺得有d假..其實有時幫屋企做下野自己都幾滿足幾開心..唔知la..總之宜家心情係低落ge..希望唔好發生d咩事..努力係有成果..但le個新年我完全冇努力過..咁點算..ai.. |