|[/'不平凡的你>...不甘平凡的我::"”
因著所有的挫折 我終於明白 那最美麗的花朵 是為自己而盛開
http://www.wretch.cc/blog/meiiok
 
Meiiok”
暱稱: meiiok
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

taiwan
別了
支持
bye


日誌分類

全部 (405)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


情人節

Happy Valentine's Day!!
雅居樂之行感覺一般...唔覺得係玩..coz運得太多..太累..成堆人迫埋訓感覺都唔錯..當中話題係好笑..but唔多記得lu..開p不成功..最後係等車哥時食唔少..唔太想打.要講一下..十二個人食七碟肥牛真係呆..勁肥又勁羊ge小肥羊..阿寶屋企ge ktv d mv真係正到唔係路..d風景完全唔la間..唱k飲左三罐百威左右..齋頭痛..大家high大左咁..不過行程當中我有少許唔開心..我地去左巴西食飯..d野ok好食..唔想講太多..不過算係輕鬆左段時間..咁就仲驚..coz有排煩..番學就要同校長講路向..我唔要比人話..ai...
琴晚8點半訓到1點九..瘋狂了..但依然眼訓..下晝番學做球證..收左封利是..場波太悶..but有兩次犯規冇吹..之後做紀錄台..又係悶到爆..初中哥場..某兩個人勁唔和平..不過初中係咁ga la..之後行左陣..無聊..又係我同阿f過ge情人節..好似高一開始年年都一齊過..ha..有冇情人都係咁..收左kaian ge朱古力thx..仲有cman前幾日比ge..冇乜感覺ge情人節..冇開心冇唔開心..不過仍然有諗如果冇左佢..我地宜家會係點??



2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


...

le個moment
我只想殺左你
$780你冇得救
唔追番黎我唔姓鄭



2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天


出發

唔知點解我冇未出發先興奮ge感覺..反而有d唔開心..上到去要比人虐待ga la..不過都希望好玩ge..今日老豆同我講d真係唔想困住我..叫我真係要比心機讀書..自律d等等la..以前唔會有咩感覺..但係今日聽到我有少少想喊ge感覺..去左3買電話..睇中ge居然話冇貨..之後再睇w880i..好笑地佢入面3180..出面寫4080,,咁會好驚..後尾又番屋企..拜完神出黎再買..最後都係買左哥部..出左1000大元..本身係比我去買新衫..結論係我冇買拎黎買電話..都真係捨得..不過仲係唔多識用部電話..遲d再算..真係好好愛惜d野..同埋人..ai..我好似好刻意想屋企係新年開心d..不過又覺得有d假..其實有時幫屋企做下野自己都幾滿足幾開心..唔知la..總之宜家心情係低落ge..希望唔好發生d咩事..努力係有成果..但le個新年我完全冇努力過..咁點算..ai..



2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


msg

下晝又出左去..因為仲有個舅父未走..行八佰伴..係有target ge..見到sanrio d撲克超靚..攪到我好想買..跟住見到d暖水壺又想買bor..but公仔唔靚..仲有把xo遮都幾靚..最後係乜都冇買..好無奈熊貓樂園多人到暈..係行唔到咁仔ga..之後上樓上食野又係等位等勁耐..d野又唔多好食..食完去漁人碼頭..巴比倫哥邊開埋..又行到腳軟..我個好靚仔ge表弟勁發脾氣..個超由ge表弟就成日嘈住晒..我係悶到爆..d人係咁打鼓..大人細路都傻左..但係我好冷靚..行完搭車出台山食泰國菜..坐出面..唔係好凍..d野辣辣地..本身冇乜事唔知係咪食左隻辣椒..辣到我係咁飲野都唔掂..一飲d冬陰公湯..又酸即刻喉嚨唔舒服..咁又一日..我做左農夫la真係..但係唔會有人等我..ai..唔知聽日係咪會去買過部電話..所以今日睇晒人地sd黎ge msg..有好多..睇番都好記得哥時ge心情..仲有ff哥時去歐洲哥d..又有jam塋sd黎的..有kaian sd的..懿懿打學界..同埋考試同佢sd哥d..say hello..好好笑的..仲有姚+d好似好有道理ge..超級無敵大壞蛋d白痴趴左落地事件咁la..如果換左部電話..又冇左好多回憶lo..哥時ge緣洲msg到宜家我都好想睇番..但已經之前比家姐del晒..好想睇番之前ge msg..唔知仲會唔會喊呢..都好難講..不過買唔買得成都係個問題..諗起大壞蛋個話好開心..終於有人主動關心佢ge msg..又幾開心..因為做ge野有人感到快樂..睇到舊年生日收到ge msg..都幾欣慰..大家都話要忘記過去..十七歲要開心..今年都唔錯..唔知出年會點..十八歲la就黎..咁就十八歲..同阿媽講起個樣似唔似ge問題..其實都係太矮先比人覺得自己細je..我個樣都唔細..起碼比佢地大la..ai..真係老la..



2008 年 2 月 8 日  星期五   晴天


恭喜發財

香港ge親戚黎左..我彷彿放低晒一切ge野..年三十去食團年飯..之前去ctm買儲值卡..又去盈科攞相..點知由於我部白痴手提..白痴到父女失散..係咁同我熄機..去到又話要買紅酒..話叫買百幾蚊枝ge..點知淨係搵到枝25蚊..去益健食飯..成村人..一枱十八個a..勁..食完埋單..三千幾蚊..mop要補水..點知佢話1000蚊唔收..即刻比成班人串到佢地死..係咁鬧..真係無奈..不過又唔寫明唔收1000係過wor..唔通拎三十幾張100蚊塞比你..食完番歸..我又係唔倒數ge..ha..或者真係興要倒數ge日子實要早訓..第朝起身等人黎拜年..點知阿爸阿媽出去第度拜年..仲未番d親戚就殺上黎..係咁斟茶遞水..忙到暈..d小朋友話要玩多啦a夢..但我家姐睇NBA攪到比人鬧..後尾阿爸阿媽番埋黎..十八個人屈係個廳度..嚴重..太陽對黃蜂加時再加時攪到家姐都係冇得睇..等去廁所都要排晒隊..後尾去碼頭搭免費巴士去威尼斯人..排大隊..去到係咁失散..煩..去坐低食野等d人落留下賭場..排隊買野食又係排到傻..仲係勁貴..but冇計..要帶班小朋友周圍行下..又係煩..都唔知可以講乜..有代溝..我又要講埋d無聊笑話..之後等了又等..終於上番黎..大家都好似發左咁..得一個輸左..又成班等免費巴士北上..今次去福海..d野都ok..我教家姐玩keroro..d表弟表妹又黎..but佢地係蠢ge..ha..今餐八百幾..之後行地下商場..關左ge多..行多兩行又番屋企lu..九點幾就好眼訓..做埋d代數訓覺..今朝起身睇下英文課外書..仲係只係高一程度添..終於有番少少滿足感..我依然冇心機於化學物理..開完年食飯..嬸嬸上黎又係寸下人咁la..話咩成績點好都冇用..好似你哥兩個女咁留n年班又係有用a..細你年幾都畢業la..宜家咪又係冇得畢..我唔信留班實好ge..之後家姐男朋友上黎..我居然都有利是..佢家人真強..本身諗住叫老豆陪我買電話..點知佢又收到call走左..屋企又得番我一個..見到阿寶阿媽話唔去..我又驚la..一定又比人剷la.ai..不過都期待初五ge..係大陸見到耳仔識震ge陳綺兔..好想買比阿綺兔..不過佢今日攪到我變左農夫..唯有唔理佢...琴日又發夢見到某個人..ai..夢黎做乜..都唔會有咁ge情況la..哥種心情我諗消失左好耐lu