做試題做到痴左線..d台灣試題已經做到癲癲地.點知一數澳大數A..死左..好差a..做乜澳大ge試題都勁唔識做ga..仲係睇埋個解都唔掂哥下死..撞鬼..我做乜要自己攞黎衰報數學系..仲要考數A+物理..痴左線..為何要咁對自己..一做數B..勁大反差..攪什麼d數係初中都識中咁ge款ga..真係有d過分wor..我幹麼唔報數B要攞黎衰..ai..真係傻左..好累la..做數做到好辛苦..真係何必..做左都未必識ga la..仲有物理..化學,.國文..點死呢..得番三個星期..就快就要走la..真係幾唔捨得下..學校le排好嘈..嘈到要調室..不過我都幾鍾意哥個室..唯獨個櫃筒唔知做乜勁多垃圾好似十世冇人清咁..星期六放學排畢業相隊形..勁累..腰骨勁痛..多得丙班班主任..係咁話我地講野..伸唔直個人..係你有視差好冇..企到傻左..居然可以排尾二哥行..太誇張..我哪有咁高..真係無奈..前面d人勁高..不過點都唔夠wf慘..美人相伴..理組排隊哥時仲驚..阿吉居然比人話矮仲要同第一行比..係咪太誇張..this is impossible..差d又比人話我矮..好彩冇事..就黎換季lu..我看夏夏運動服..le排真係好多test & exam,.大家都要加油..我唔可以就咁被埋沒係d數度ge..希望唔係得個講字.. |