|[/'不平凡的你>...不甘平凡的我::"”
因著所有的挫折 我終於明白 那最美麗的花朵 是為自己而盛開
http://www.wretch.cc/blog/meiiok
 
Meiiok”
暱稱: meiiok
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

taiwan
別了
支持
bye


日誌分類

全部 (405)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 
2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


興奮

今朝先溫代數..仲要溫左一粒鐘又訓番..結論溫唔切高考係致命傷..最抵死係我居然睇題目ge等比睇左做等差..更抵死ge係..chanisan同我錯埋一模一樣ga野..雖然後面我都肯定錯ga la..但係又未免太呃..計出黎d數字完全冇異樣ge..放左學番到屋企打比chanisan..ha..講比佢聽le個十分巧合ge事..如果我地同班..實比人話出貓..再唔係楊生一定偷笑我地做乜一齊咁白痴..之後洗埋頭去左join ff & un2..佢地等極都冇車..我一去就有la..證明6號係鍾意我ge..琴日都係咁..琴日場波c組輸左..無綠三甲..不過都自打得唔錯la..起碼睇個分..有廿幾a..好神奇..不過真係輸得唔抵ge..跟住勞校對rosa e..英文部贏晒..不過我覺得其實發揮一般..今日到b組..首先係季軍戰勞校對rosa e..今次英文部輸左..輸十幾分..不過我發現某人一出就會入唔到分ga la..hah..之後就係我一心去睇ge培正對化地瑪..一開始培正拋離左廿幾分..只係第二節..阿sam好似上左身咁..勁到唔係路..拍手拍到我癲左..超型a..手又長又跳得高..唔可以唔服佢..羅文c後繼有人bor..不過y佢可以咁快番黎??lokman就見到都冇野好講..fongfong好勁..係中場同三分線中間射入左球三分..仲要追罰入埋..真係驚典..之後fs勁追..培正個教練都慶晒..仲係咁扮個fs..ha..笑死..rosa c全面支持pcms..但rosa e同lh大部分都係撐fs..兩邊鬥嘈..嘈到我對耳勁辛苦..雖然我都間唔中嘈下..pc d人又勁嗌培正..ha..我地又齊齊嗌..點知拋離廿幾分都比人追到39:39..嚇死我..哥時勁問阿sam去左邊..佢比人mark死晒又唔入..then佢地又有少少亂..不過好佩服ge係fongfong真係睇時間好準..後尾嗌到我死..勁犯規..阿sam比人整跌左五次以上..fongfong又勁比人打wor..kem都比人動搖到..ha..le個係f講ge..仲有個12號之前比人kick到就黎郁唔到..佢好勁a..最關鍵時間入左兩分..最後就43:41la..超驚最尾呵四秒比fs入到a..開心到我癲左a..又多人睇..又多人影相..好精彩a..都唔可以唔佩服fs追得咁勁ge..不過實在係唔鍾意fs d人ga..esp8號la..贏左pc哥邊超high..個教練都難得地勁開心..12同阿sam都喊左..見到佢地咁都好開心a..開心過自己隊贏波a..ha..好難得我支持pcms ga..不過我諗a組我都想lokman佢地贏hk ge..rosa就更加要贏lh la..雖然我都幾鍾意lh5號..點都好la..靠a組la..下星期加油..!!



2008 年 4 月 13 日  星期日   雨天


差距

做試題做到痴左線..d台灣試題已經做到癲癲地.點知一數澳大數A..死左..好差a..做乜澳大ge試題都勁唔識做ga..仲係睇埋個解都唔掂哥下死..撞鬼..我做乜要自己攞黎衰報數學系..仲要考數A+物理..痴左線..為何要咁對自己..一做數B..勁大反差..攪什麼d數係初中都識中咁ge款ga..真係有d過分wor..我幹麼唔報數B要攞黎衰..ai..真係傻左..好累la..做數做到好辛苦..真係何必..做左都未必識ga la..仲有物理..化學,.國文..點死呢..得番三個星期..就快就要走la..真係幾唔捨得下..學校le排好嘈..嘈到要調室..不過我都幾鍾意哥個室..唯獨個櫃筒唔知做乜勁多垃圾好似十世冇人清咁..星期六放學排畢業相隊形..勁累..腰骨勁痛..多得丙班班主任..係咁話我地講野..伸唔直個人..係你有視差好冇..企到傻左..居然可以排尾二哥行..太誇張..我哪有咁高..真係無奈..前面d人勁高..不過點都唔夠wf慘..美人相伴..理組排隊哥時仲驚..阿吉居然比人話矮仲要同第一行比..係咪太誇張..this is impossible..差d又比人話我矮..好彩冇事..就黎換季lu..我看夏夏運動服..le排真係好多test & exam,.大家都要加油..我唔可以就咁被埋沒係d數度ge..希望唔係得個講字..



2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


幸運

其實真係覺得自己好幸運..可以考到交大..想當初..入唔到澳大哥時心情有幾差..自信有幾低..到宜家就算考唔到ift都冇好down..心諗..一個連澳門ge大學都考唔到ge人..居然可以考到交大..我都覺得係奇跡..見到身邊ge人好擔心好煩..擔心揀錯科..又或者後悔揀錯左..又或者驚考唔到想入到ge大學..甚至驚一間都考唔到..le d就係高三要面對ge野..我唔係最幸運ge一個..但我已經覺得好好彩..或者真係覺得自己冇實力掛..但係我知道..有自己ge夢想ge人係好好ga..你地一定可以為左自己ge理想努力達成目標..le d亦唔係好表面ge說話..係真係諗..如果真係有心..你係唔會驚..亦唔會理任何野去做好佢..結果係點..宜家仲未知道..但係..一定唔可以猶疑..就算真係揀錯左..都要硬住頭皮去做好佢..唔好咁輕易放棄..唔係一定會後悔..唔好認為一d學校自己一定考唔到..又或者自己一向唔突出就灰心..大學..好睇運氣..亦黎臨場發揮..當然事前努力好重要..我相信我身邊ge同學仔..一直咁努力..咁有理想你地一定得ga..欣欣真係令我好感動..可能係我羡慕你ge分析能力..又或者佩服你ge勇氣..或者係你ge決斷力..你一定可以去到ga..見到你le幾日都好煩..抉擇緊..但你相信我..so..好多謝你a..chanisan都係..你做醫生ge理想大到令我有d過已唔去..但係我相信你一定會成功..因為你真係好有心a..我信你得ga..仲有key ge幼師..要努力..我好期望你會做到一個唔係好似宜家d幼師咁ge好老師..不過唔好比咁大壓力自己..其他人..考到ge..或者未考到心目中ge..都要繼續努力..我明白第一次ge失敗係好難接受..我都用左好長時間去克服..但係走唔出陰影會影響好大..所以..我都會努力考番之後ge試..仲有畢業試..今日已經宣佈左好多測驗時間..時間好緊迫..但其他學校已經考緊..我地要襯剩落黎ge時間好好努力..



2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


決心

今朝報左交大..算係下定決心掛..但又未同屋企講wor..ift今日出..但今朝就係未出..仲以為又遲成個月添..點知夜晚就出la..ift係候補ge..仲好la..唔洗煩揀唔揀佢..番到學校門口見到安妮..y着便服呢..呆呆地..再黎見到weng e..我醒起la..文組lcc..我地番三堂..但我白痴到帶左7堂書番黎,.真係勁無奈..成班得我一個唔記得..楊生呆左得十二個人係度..連佢都唔記得文組要lcc..then佢恭喜我..仲向全班..其實得十二個宣佈我考到交大..仲要話係佢故鄉添..佢太誇張..見到佢開心成咁..佢個女都應該考到la..難度真係8年醫哥個??生物堂..講考試分..係ok ge..同預計差唔多..電腦堂..整圖書館資料庫再連落C#..考試分..有d驚..不過..應該唔會唔合格ge..盼望高分la..請"珊珊"務必要高分..你要攞個電腦奬ga..化學堂..講d數..有一半都係錯ga lo..方程都寫錯埋..仲要係咁比彩霞啤..應該係差ga la..上完堂再去搵circle佢地去搵校長..點知比蔡生問我..仲比成班高三甲勁嗌我名..攪什麼..之後peng仲衰..突登行到高三甲門口同cm say byebye先走..擺明想人憎左佢..ha..請唔好憎埋我..之後去左商務印書局..再去左新生陪key買計數機..送佢搭巴士又撞到我阿媽..番屋企hea下做化學..等ff打黎就去職中..佢同懿懿係yw跑過黎..但已經走左架二號..差d連架六號都走埋..不過見佢兩個衝緊過黎我就慢動作拖時間...懿懿仲要跑埋過個站..係咪太興奮??..去到第二節ja..太強..最後35:33...唔係a組好似冇咁關心咁..不過阿sam真係好勁..原來93ja..太誇張..then行左勁耐搵超市..就back hm..接落黎我係咪要更努力..不希望差落去..chanisan都要努力..你行的..



2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


丟臉

考完試應該係開心ga..辛苦左咁耐..最苦都係琴晚..都怪我8點9先開始溫物理..chanisan下晝計過如果3點開始溫..每課2粒鐘..唔訓岩岩溫晒..but我當然冇咁勁..1點幾頂唔順..訓覺..諗住3點起..點知我係無意識咁拎住部電話熄晒d鬧鐘..4點開始..勁眼訓..唔係咁入腦..但溫勁快..再次放棄第四章d填充..背答案..比多一日我都唔會溫得晒ge數..番到去..好奇怪地..好耐未試過咁早番去..係咪比個準備我地畢業試..大約就係咁ge情形..我地班頭三個學號去甲班度一齊考..望住個黑板..有種比人望緊ge感覺太不安..ms wong恭喜完circle..就黎恭喜我..仲係捉住我咁講..問我同pian係咪都係入第一志願..仲話可以剝左澳大排牙..係ge..佢都真係因為我地兩個有d憎澳大..份物理卷..可以用easy黎形容..差唔多全部都係test內容..幾時變左makling出法..不過有條是非唔肯定..填充同計數都有條改左題目..不過我好勁..未夠一堂答晒份卷..就逐條計番晒過程出黎..之前唔識哥d都比我計得番..ha..背完答案..再計過程ge感覺其實唔錯..物理應該唔會低分..雖然唔包實高分..小息..好多初中..見到妍妍..但唔見ff..同mc坐埋一二邊溫習..係勁眼訓..眼訓到唔想溫..簡直想訓係哥度..考微積分..係我做數效率慢定佢出太多??..d圖勁難畫..有題..唔知係咪用錯方法..居然計到1/108同6240/648..好似係咁上下..真係係人都知錯..就係唔知錯乜..有絕對值但我可以計到哥條係負..做完張卷又即check改晒佢..真係又覆唔切卷..明明知錯都改唔切..悲衰..之前ge我數學科犯d咁ge錯誤應該會勁唔開心..又冇bor..放左同麥玲傾計..y高一高二冇人去cityu..係咪太晒a..又唔比機會我地d高三wor..下面又冇人去wor..係咪衰呢..大家對物理實驗ge熱誠去左邊..以前比著係麥玲教ge班級..一定好積極去做去玩去試..不過佢都話高二ge計時器有人做得唔錯..亦有創意..後尾去左eskimo..勁high同佢地溫國文..仲要溫完問題勁搶問..原來我國文水平未至於差..但為何我國文永遠低分??..番家..佢地去理工筆試..仍然冇得訓ge..洗完頭食飯去大陸..陪我家姐睇衫..問題係..宜家係大陸買野一d都唔抵..人民幣升值不突已..仲要d野勁貴..係咁抬高價..d人又串又cheap..留番係澳門消費好過..我係冇買過野ge..不過見到條連身裙好靚..可惜我仲未夠高..亦冇咩場合可以着..更加我敢唔敢着都係個問題..then落樓下..coz佢叫左老豆拎個gip黎..一落去..家姐去買飛..我企係度係咁比人鬧..又話咩約五點..打你電話又唔通..打佢澳門同大陸手提又唔通..係咁鬧..仲要話攞錢就識..係咁鬧..你有冇諗過唔關我事a..唔係我去行街..唔係我約你..唔係我叫你幫我拎野..已經企到目無表情忍緊..突然話你番去先la..我真係冇野好講..掉低晒d野衝上去..我忍唔住..喊左..一路行一路喊..過關..突然有把聲..話咁快a..唔理..繼續喊..繼續行..我唔係喊無lala比人鬧..我係喊..係..我係無用..用左好多錢..你話我保送澳大都fail得..係我失敗..問我澳大考左未..我話五月先..你就話咁考黎做乜..大佬..我實知我交大會得ga..le間咩學校a..話入就入ga..又問我報左邊幾間..又話我晒錢..又話我去咁遠..乜都你講晒la..當日澳大衰左我叫你比報名費我你唔出聲..宜家係度講..台灣..我有問你攞錢咩..冇lo..我問你ge..係得澳大同中山同ift哥度攞左900ja ma..如果真係要去交大先會再要錢..如果我自己有錢我洗問你攞..平時d影印費中午食飯你估唔洗比ga..今個月已經連零用都唔出比我la..仲想點je..我有冇問你攞a..係咪要等到我真係冇書讀哥時又怪我做乜唔考多幾間a..係a..我係差a..對自己冇信心a..你估個第一真係咁實際ga..出去比一比就知咩程度la..一直以黎讀書有冇叫你擔心過我..你有冇話一定要考第一a..係我自己考番黎ga..你估好易ga..你估冇壓力ga..我晒錢我認a..但係你有冇諗過我考唔到我都傷心..我都驚冇書讀ga..係..我唔叻..我唔識搵錢..要靠你..但洗唔洗無lala鬧開有條路咁比咁多說話我聽a..最好咩都唔好讀..最好我宜家死左佢好過la ar fa..都係要死死地氣坐佢車番..佢之後又兜番出關..為乜je..我咁大個人..唔會唔識過關..唔會死ga wor..唔會比人拐左去ga wor..到宜家..我係個咩人你都知掛..我唔係d咁易變壞ge人黎掛..可唔可以顧慮下我ge感受a..澳大interview前..家姐係咁幫我train自我介紹哥d..用左400幾蚊電話費..又話我做乜唔打050..如果哥時係打到我又會唔打ma?..可唔可以唔好咩都怪我a..我知我有任性a..但係都比番d餘地好掛..我已經比大學d野打到個人好沉ga la..我家姐話醫讀完五年真係冇人請..咁我有能力再讀埋落去..可以考到研究生ma..如果ift得..我又做到一個成功ge ift student ma..我有自知之名lo...唯有先將個問題閣置住先..係大陸喊到番澳門..我..真係丟架..