做左半日數..但係全程都分心ge..結論係做唔到d乜出黎..物理仲未得閒理佢..我將要死la..ift又要開始諗..但我又冇心機..冇精神bor..又病埋..諗諗下其實我都算耐冇病ga la..又係哥d搏完命..一鬆落黎就出事哥種..好多野做a..但我好懶..le兩日少左諗野..不過有期待..唔理咁多la..幻想下算..我太鍾意幻想..突然諗起隔離位發埋d天使夢..我都唔係咁有想像力..好累..但要撐落去..唔開心..但要化悲憤為努力..馬英九贏左..不過原來真係好多問題等住佢解決..做領袖都唔係咁易..好累a..可唔可以有令我振奮ge感覺..可以有動力繼續走落去a..日日都想拎番popo同豆豆落黎..好耐冇攬過公仔la..只怪我身體太差..發現每次online同d有病ge人傾完計..第日一定會病ga..ha..真係無奈..
|