|[/'不平凡的你>...不甘平凡的我::"”
因著所有的挫折 我終於明白 那最美麗的花朵 是為自己而盛開
http://www.wretch.cc/blog/meiiok
 
Meiiok”
暱稱: meiiok
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

taiwan
別了
支持
bye


日誌分類

全部 (405)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 
2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


分心

做左半日數..但係全程都分心ge..結論係做唔到d乜出黎..物理仲未得閒理佢..我將要死la..ift又要開始諗..但我又冇心機..冇精神bor..又病埋..諗諗下其實我都算耐冇病ga la..又係哥d搏完命..一鬆落黎就出事哥種..好多野做a..但我好懶..le兩日少左諗野..不過有期待..唔理咁多la..幻想下算..我太鍾意幻想..突然諗起隔離位發埋d天使夢..我都唔係咁有想像力..好累..但要撐落去..唔開心..但要化悲憤為努力..馬英九贏左..不過原來真係好多問題等住佢解決..做領袖都唔係咁易..好累a..可唔可以有令我振奮ge感覺..可以有動力繼續走落去a..日日都想拎番popo同豆豆落黎..好耐冇攬過公仔la..只怪我身體太差..發現每次online同d有病ge人傾完計..第日一定會病ga..ha..真係無奈..



2008-03-22

大家1齊玩遊戲,,設上天給你5個願望,,你想要的是:

1.希望考到台大..
2.希望考到交大..
3.希望有自己ge專長..
4.希望我地係永遠ge好朋友
5.希望我可以成為其他人重視ge人

點你的人是: ff
你們的關係: 好朋友
對ff 的5個印象:
1. 好鍾意嗯.呀.哦.
2. k數成等比級數下降
3. 個樣&把聲都好細個
4. 鍾意收埋自己
5. 懶><
她對你做過印象最深刻的事﹕hold住個電話2小時但講ge只有嗯..呀..哦..唔好咁la..meiiok
她變成你的情人,你會:好驚..
她變成你的敵人,你會:死比佢睇
現在你最想她為你做的事:同多傾心事
對她整體印象:可愛ge好朋友
喜歡的個性是:開朗..自信
相反的,討厭的個性是︰懦弱
自己想成為的理想類型是:成功人士
給關心自己和喜歡自己的人大喊一句:我都喜歡你

♥把這份問卷傳給10個人: 給會打blog的朋友仔們:
1.peng     2.mc     3.cm     4.key    
5.chanisan
6.circle     7.ianian     8.kwankuan     9.ff    10.kaian

【6 號在跟誰談戀愛】好難知道有冇ga bor..ha
【 9 號是男是女 】GIRL!
【 如果 7 和 10 走在一起, 會是好事嗎 】ian vs ian..
【 那麼 5 和 8 會在一起嗎】fd過打band bor

【 2 號在讀什麼 】ROSA C 同我一樣YA!
【 最後跟 3 號聊天是什麼時候】琴日
【 8 號喜歡哪種樂隊 】唔清楚..
【 1 號有沒有兄弟姐妹 】有!
【 你會不會追求 3 號 】唔會!
【 那7號呢 】唔會!
【 4 號是單身嗎 】宜家係
【 5 號的姓氏 】Chan
【 10 號的名字 】cheong kaian
【 4號讀哪間學校 】ROSA C
【 隨便說一些有關 1 號的事 】好型
【 9 號呢 】好朋友
【 3 號呢 】最近ge討論對象
【 你試過對 8 號有 feel 嗎 】有壓迫感
【 9 號住哪  】MACAU
【 4 號最喜歡的顏色 】唔sure
【 2 號喜歡 7 號嗎 】朋友的喜歡吧
【 你怎麼認識 2 號的 】小學同學!
【 1 號有沒有寵物 】NO!
【 5號是否是有史以來最性感的人 】no la..暴力就有佢份

【 10 號跟你告白 , 你會答應跟他交往嗎 】我會比人打..



討厭

我實在不喜歡下雨..或許是因為一下雨就讓我想去兩年前的那個畫面..這句歌詞也會伴隨出現..下雨天總掛念從前..球場上那可愛片段..突然又已一年..落雨確實沒什麼可怕..只是它很久沒出現了..看見它又讓我心情低落..想起從前的事..是給自己一個藉口去回頭嗎..下雨..我實在想起太多人了..lokman的icq訊息..cheng跟fish的icq訊息..班際vs s1c的賽事..kaian對我說的那件事情..真的太多..全是跟籃球有關的..看見太陽的日子..總覺得他太熾熱..令人不適..可是看不見他的時候又發現他的可愛..他的重要..從前手寫的日記..每到下雨總是說我的心情又像狂風暴雨一樣..那時下筆的心情其實有點虛偽..不知怎的..我總覺得那時寫的像交功課似的感覺..都沒有很真實..現在日記都不在了..更不清楚吧..寫給黎爸爸的天氣那篇作文..不變的感動..在想他怎麼看不明白.我就是對天氣有種敏感度..但也不知如何說好了..夏天在接近了..我怎麼不想它來呢..我也不知道呢..夏天也有太多的回憶了吧..都不知道自己在說什麼..心情就是亂..就是忐忑..我應該專心一點.卻被一切都分散了注意..但我還是想再經歷那些不堪回首的畫面..最起碼我跟你們是接近的..



2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


2008-03-21

21/3..circle生日..去左pizzahut食野..19個人..circle真係強..期間因為坐得太遠完全唔知發生咩事..之後食班去左影貼..真係迫死左..十幾個人迫一部機..係嚴重亂ge..係咁影係咁影..then我地四個又自己影..係正ga影全身..不過d公仔又實在係核突..不斷尖叫太好笑..大家都highhigh地..main point係我地咁多人共影左7輯..太嚴重..其他就要等莫心scan..係影貼逗留左3粒鐘..crazy..我地嚴重運吉..係入面攞相機&手機影相..仲要入埋去d機入面影..ha..不過由於我琴晚過份晏訓..今朝過份早起..實在好累..去水m hea左陣就番屋企..係淋雨ga..今日..我諗circle都幾難忘ga..亦比左個機會&藉口我地出去玩一玩..鬆一鬆咁..唔錯吧..我家姐勁潑我冷水..係ge..入交大係奢想..仲係有d危險添..又比人講到一文不值..又係我做錯決定..ai..希望唔好衰比人睇la..



2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


實驗證明ff係強ga..你連第二個都試..真係估你唔到a..不過..都算係la..ha..第三個就比你入到..不過我諗除左你..最多都係得兩個人入到ga ja..今朝晨早起身諗住溫生物..點知眼訓到傻左..去澳大交報名表..個個係交志願..我係去報名..都幾特別..但我冇唔開心..可能我根本唔係咁一心一意去澳大..落左去之後仲係度鬧澳大..ha..都唔知報黎為乜..只可以講我依然係穩定派..跟住番屋企溫生物..好比心機溫..但發覺好似唔係溫左d乜..點都好過去澳大之前ge..今堂大極終於記得d動作..但開頭幾個依然唔識..生物堂..佢話比tips我地..陰公..條條問答我都冇背過咁仔..嚇死..d填充仲衰..個個都唔肯定..唔理咁多..幾想叫甲班提水..coz佢地係出面耍太極..but係冇ge..測到我唔多識答問答..突然開咪叫大陸保送哥d..嚇到我唔識寫問答..跟住唔理咁多..test完就落去..chanisan即刻係度講什麼..什麼交大唔知做乜野..落到去校長話第一批唔得ge sd番d資料黎..好似得番四個..仲有我同piano又未收到..兩個都交大..好驚a..唔洗佢死就我亡..點解次次都係我地兩個..我好驚..circle清華有機會..得左請要請我地每位食大餐..仲有mc ge華南理工..今年也fail太多人了吧..舊年明明最後都仲有9個..或者我地真係太豪..報d勁ge學校..講真..我有開心..但都好驚會失望..點解仲要分兩次..ai..跟住ift又要25號in..同cm完全唔同時間..好worry..連係邊度in都未知..不過冇辦法..再唔努力d就對自己唔住..放學去左職中睇a組vs pc..等懿懿..上到去..岩岩賽..唔知點解我今次唔算太激動..但由一開始打分齡就開始鬧ge loklokb..鬧到今日都仲鬧緊..佢太串太兇..無lala望住我個方向..都唔知攪什麼..仲要望左超耐..難道望我後面哥兩位阿姨..同ff研究哥兩位係邊位..以為係耀陽..點知問番seng話係weng e阿媽...咁驚?..我仲聽到佢話阿愉出場wor..咁神奇ge..but名言係steal佢波lo..對今場冇乜評價..不過我覺得場波打得冇打緊籃球ge感覺..唔知點講..不過係冇令我好投入同埋好比心機咁支持場波..我諗輸左大家都唔開心..而且lokman表情也太有問題..pc帶埋鼓黎打又唔知想點..14號繼續影衰14號..唯有下場再努力..要加油a..後尾去左eskimo..then f陪我番歸..我真係唔係咁想留係澳門..如果可以..真係好想考到澳大then唔要佢個位..coz佢太衰..ha..不過..點都好..我都好希望交大會得..係驚..但都唔可以唔理ift..要比心機考..我要努力..明天circle生日..又多個成人la..ha..我唔會再咁老..先講一句happy birthday la..