|[/'不平凡的你>...不甘平凡的我::"”
因著所有的挫折 我終於明白 那最美麗的花朵 是為自己而盛開
http://www.wretch.cc/blog/meiiok
 
Meiiok”
暱稱: meiiok
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

taiwan
別了
支持
bye


日誌分類

全部 (405)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 
2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


first day

第一天..GE.GR vs 生物...GR太嚴重..一定勁差..全部選擇唔係填b就係填c..太離譜..實在冇咩心機去諗..coz諗完都應該冇咩結果..GE..meaning一睇adept..我腦海淨係出現到adopt..諗住又要豪兩分比佢..後面哥d還ok..突然出一part某段唔知test定exam又出過ge dictionary..做就做左..岩唔岩又係唔知..突然有個諗法..coz記得個meaning係單一個字..即刻諗住係comprehension睇下有冇靈感..突然見到killing..oh..我諗到la..係skilled..ha..if冇左le個字..就真係白費我溫左成個星期日朝早+下晝ge 162條meanings..幸好..composition係some people praise the young people.some complain them..what is your opinion..呆呆地..初初乜都寫唔出..離晒題咁寫校園暴力..係吹到唔知去左邊..最尾哥段死都拉番番黎..又爆晒字..好彩stupidleong爆字應該唔會點扣分ga je..小息落去..wf..kwankuan又再係咁a..問題係佢地up乜都會似a..無奈..好彩ge係已經叫做溫晒..仲飛多左之後面未test哥d.真係第一次溫晒習咁樣..我太叻..but選擇係嚴重不明..又勁c..真係唔知想點..扣扣埋..都唔會話幾高分..但盡左力ge感覺實在良好..隻chanisan死都唔肯出課室..仲話我唔等佢..又話唔識生物..請勿到時高分..我會無奈死..明天化學..together再戰吧..不過實在未有心機溫..岩岩番屋企冇耐..我都覺得我地幾勁..坐係水m食野+傾計兩個多小時..係笑到勁肚痛..我地一齊係水m係會痴線..不過好強地我地齋talk左好多物理&代數..活學活用a..想知內容再詳見無名..but應該唔會睇得明ga la..ha..聽日就1/4..係咪就叫四月上旬.但睇怕我都係要報定中山..



2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


可怕

琴晚睇完cm's blog話發夢見到不獲錄取..出事la..我都發夢見到自己交大第二輪fail左..哥時我係接受唔到ga..不過個場景都幾特別..係唔知邊度黎ge..有兩張檯..一張就擺左一張不錄取名單..一望就望到我地學校個名..coz太易認..then我唔敢望過去睇邊個個名..後尾真係睇到係自己..好down a..哥刻即刻有人安慰我..我唔希望會成真a..雖然短期內都未有面試..未必會影響到表現..但真係受唔起咁多打擊..唔理如何..ift同交大..最少一定要一間收我..唔係真係會崩潰..
立左個目標..就係過一個夠訓ge考試..ha..唔知做唔做到呢..



考試

果然..物理係低分..but我好似接受左..又冇唔開心bor..coz我確實唔係物理ge料..不過成績差左好多係事實..話因為出面ge考試嗎??冇可能..我根本冇用好多時間去出面..取多壓力大都唔想做野je..兩邊唔好話兼顧..係兩方面都做唔好..真係有d差..第一段ge拼勁去左邊..又或者要問下第一段ge僥倖去左邊..物理有8章等住我..基本上係8章冇一章明ge..國文成課書未背..況且爸爸不嬲唔鍾意我..唔會比高分我..立幾..test得過且過左..考試唔會咁好彩..微積分..test創新低..太無用..英文..真係睇到時發揮..代數..做左咁耐好似唔會有好結果ge感覺..化學..肴望溫得切..又係睇臨場..生物..test ge內容幾乎全忘..仲有十幾版新野添..唔努力我真係會死..但係我又好似冇咩心去努力wor..大家今段d分整體都係高左ge..but我..真係今段唔攞分..唔通我要靠畢業試?真係傻左..真係合唔合格都未知..><..but大家都要努力ga la..好似冇擔心大學ge野..但其實日日望日子..實在唔知內地幾時先出..我都係要攪定中山d報名



2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


慘敗

物理嚴重死亡..我溫左兩個星期ge第八章佢唔出..溫得七個鐘今朝ge三課佢居然出勁多..仲要題題都係我唔識計哥d..第四章仲要睇都未睇得切..電ge章明明睇左..但計數算全抄冇晒15分..填充又錯..y係p=u^2/r而唔可以係p=iu wor..本書明明寫住適用於任何恆定電流情況ga..呃ge..激死我..又冇6分..最少冇左21分..仲要有兩條填充+一條選擇+一條是非唔sure..咁又20分..即係我隨時得番59??唔係fa..我又唔係冇溫..今朝苦戰七小時ga..ai..不過講真又唔係真係咁down ge過左陣之後..最衰係"珊珊"又係錯少少白痴野..你好黑人憎a..低我兩分係度話人..我宜家低你廿分你又唔安慰人..衰到死..不過發生好笑事件..上3022上化學堂..唔知點解移到d檯亂晒..東一張西一張咁..馮xinxin好攪笑地問.."下做乜咁ge..咁我咪要搬番張檯上黎"..皆因佢張檯突然去左最後痴住度牆..我同peng都好詫異咁..唔知做乜野..peng問佢你做乜走去後面..成張檯係佢前面佢居然話自己張檯去左後面..仲要好認真咁講唔見左張檯..實在唔可以唔笑你ga..情景係攪笑..maybe講出黎唔會有咩感覺..但係我應承左佢要一定要打佢d瘀野出黎ga..haha..修學堂叫我地寫焦慮..寫到好有野寫就停筆..不過都有d得着ge..我實在唔識係第二方面諗野..有時都幾佩服校長..聽日又默書..下星期又考試..不過今日諗..如果真係入到交大..我諗辛苦過宜家百倍..同cm都有個疑問..就係如果考到ift同交大/台灣會唔會擇ift..不過我都係算la..雖然都好想考到..但有點不自量力..仲係比心機係目前ge野先la..係度替聽日考護校同埋ift筆試ge各位高三同學仔加油!!..要成功呀..



2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


倒退

成績在倒退..但沒有從前的執着..即使最擅長的數學也抄了..沒關係..我不認為自己沒盡力..或許比不上別人的..但能給自己一個交代就好了..物理依然零進展..默書還沒有溫好..但今晚我會用睡眠時間來作明天努力的最好裝備..雖然迷惘大學的事..但我也得給自己一段時冷靜下來..不管是逃避與否..我也必要在這奪命月做出一點點成績..恭喜cm的ift interview不俗..比我還主動結交朋友呢..希望能進ift吧..雖然都不是第一理想志願..但我發覺越來越喜歡ift了..大家也加油吧..