|[/'不平凡的你>...不甘平凡的我::"”
因著所有的挫折 我終於明白 那最美麗的花朵 是為自己而盛開
http://www.wretch.cc/blog/meiiok
 
Meiiok”
暱稱: meiiok
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

taiwan
別了
支持
bye


日誌分類

全部 (405)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


 
2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


去向

我開始想..其實如果我考到交大..我會去嗎?..去讀醫..是多麼大的挑戰..還有前景很黑暗..沒工做的機會很大..ift..好想是一所高不可攀的學院..我能進嗎,,進了..我又會讀嗎..澳大..是真的全心報復嗎..原來我還沒有下定決心..我要讀些什麼..真的搞不清..算了..真的收我再決定吧..不過..還是很開心暫時可以鬆下來..我要快樂..要輕鬆的去面對每件事..



ift

平時覺得悶到暈..有排都未到小息ge星期二..今日過得超快..好快到完左第四堂..攞出校紙落去..比容主任見到我要去面試..then佢就叫我精神d..又係ge..我成日都垂頭喪氣咁ge樣..落到校門口..比個貞姨話什麼三點九ja wor..什麼要人接你放學a,,我聽到一頭霧水..then就漫步去ift..不過由於有d早..所以番左屋企食左兩塊餅..好好笑..我今朝同自己講..我要confident..所以唔可以再望住地下行..d風到d陰亂晒..但我依然同自己..我要confident..ha..放學哥段路又係咁..其間見到好多初中,,覺得自己好耐未試過下晝三點幾係街出現..去到ift係驚ga..不過後尾上到三樓..見到我室四個都係女仔..仲有個氹仔坊眾係度..跟住就好疾咁同佢開始傾計..係連同人傾計我都震..太嚴重..跟住傾左好耐..coz太早去..佢學校有幫佢地留堂train..but我連少少prepare都冇..係差ga..跟住有個便服ge..有少少大陸feel ge人..我地兩個都唔敢同佢傾計..係咁咀咒唔好再有人黎..塞車又好點都好..ha..又驚d着得好pro哥d..死都要講唔好係le度唔好係le度..十分好笑..好多個室一齊in..突然有個男仔嗌我地名..比塊野我地痴..咁就話入去..我未有心理準備bor..入到去有三個人..一個係岩岩個讀大三ge男仔..仲有一男一女應該係先生或者負責人員..入到去都係得三個人..佢話唔等未黎哥個..就開始逐個自我介紹..我比較失敗..應該似背稿吧..快到佢聽唔到我英文名係咩..但係好開心我篇自我介紹終於派上用場la..係第一次a..跟住佢就問關於exchange ge問題..我第一個答..大家都好禮讓..唔知邊個答咁..又問左會唔會做part time..點樣平衝part time同study..又問想係ift得到d乜野..同埋校園暴力問題如果解決..之後就小組討論..叫我地討論下邊個做leader好..我地係討論得爛ge..最後佢問有咩結論..我地仲可以話all of us係leader..真係找死,,個interviewer聽到超無奈..再問下其他野同我地有冇其他問題..問完..就極高速講左d關於ift ge野比我地聽..我唔可以唔偑服佢ge英文..太棒..但我係in得差ge..講到冇乜point又唔知自己up緊乜..仲要講左句..i don't know how to say..暈..不過我開心ge係我好勇敢講..雖然講得差..但我真係未試過咁搏去講英文..表現出黎相信唔係懦弱哥派吧..同平時ge我好唔同..當我講我以前比較shy哥時佢又呆左..可能覺得我唔似吧..不過睇落d人真係幾nice..跟住勞校哥個一句起兩句止..但總算講野有point吧..坊眾哥個感覺訓練有數..唔理咁多lu..in完我好似掉低舊石咁..好開心..唔洗再諗..ha..可以唔洗理出面一段時間..雖然唔覺得自己會入到ift..但係好開心..真係in得好開心..之後仲陪左氹坊個女仔去買野飲&陪去搭巴士..講左唔少野..佢都幾nice ge..希望可以一齊考到ift吧..雖然機會不大..coz我覺得我地屬於in得比較差哥批...明天要決戰代數...還有星期五的物理..暈倒了..



2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


病了

唔知係咪太耐冇病過..覺覺病好辛苦..之前好肯定地話唔想比人睇死..一定要入到ift..but..今日睇下d資料..近兩年都係4個人一組討論咁..輸晒..仲要我向來唔多關心社會時事..衰埋..又發現原來會展涉及好多野..多到我唔想睇..阿媽話因為我一直唔睇新聞..宜家睇都冇用..又話我對會展冇興趣..對乜都冇興趣,,又冇信心..係ge..最嚴係冇信心..le樣野幾時先可以得到..係一個疑問..今日本身諗住拼了ift及物理..但要上大陸滙錢..又要去睇多次醫生..相信番到黎我又累到暈..可以放棄lu..ift..其實好擔心..交大考唔到..我就大獲la..coz得番台灣ja..其實我發現自己都幾搏..唔係報d冇希望ge就係報d唔比去ge...真係找死..



2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


你們是我的星光

近日的相post在qooza相簿

沒經過碰撞 火花該怎麼綻放
被擊倒之前 出現的是你肩膀
就憑一股倔強 翻越不可能的牆
要用每一道傷 跟自己比賽茁壯

你們是我的星光 流著眼淚陪我成長
回憶在擁抱裡燦爛
你們是我的星光 讓我能驕傲回頭望
曾經用生命歌唱
約定了和你再仰望 同一片星光

我終於明白 跌倒不等於是投降
散場只為了體會 重逢有多溫暖
擦乾淚水站上 夢想舞台正中央
但我卻更渴望 世界為了你鼓掌

你們是我的星光 流著眼淚陪我成長
回憶在擁抱裡燦爛
你們是我的星光 讓我能驕傲回頭望
曾經用生命歌唱
約定了和你再仰望 同一片星光

看見你眼裡散發光芒
我擁有照亮孤單黑夜的力量
朝著未來去闖

你們是我的星光 流著眼淚陪我成長
回憶在擁抱裡燦爛
你們是我的星光 讓我能驕傲回頭望
曾經用生命歌唱
約定了和你再仰望 同一片星光

是我的星光 驕傲回頭望
曾經用生命歌唱
約定了和你再仰望 同一片星光

我們的星光



strange

做左咁耐做..結論係複數係難ge..做完太耐係完全唔記得晒ge..向量係多ge..又要畫圖..煩到死..係冇咁難但係計到好累..同埋..係我做數差左好多..一日到黑都係咁錯..未試過一做就岩咁仔..今日出去睇醫生..coz太頭痛..睇完行下..點知突然出現情況係我行前面..阿媽行後面..攞藥..再行..佢行前面..我係後面..等佢買野食..我就發牛豆發左十幾分鐘..再黎係等comebuy等左唔夠十分鐘..行行下又變番我行前面..佢行後面..唔出聲..但我冇帶key..又係要係門口等..講真..我好唔鍾意佢..我都有諗..如果真係出去讀都可能會見唔到..但係我冇衝動去同佢講野..因為佢實在做太多令我唔可以原諒佢ge野..又諗..佢係咪真係關心我..定係驚比老豆鬧佢..再諗..我真係想離開下..唔想再諗le d野..再諗..如果真係入到交大..上海咁遠..我可以捱到嗎..我係軟弱..根本唔會捨得屋企..又再發夢..真係好矛盾..見到噴水池好多人..我同自己講..再睇下le個澳門..有冇d咩唔同ge睇法..講真..好多人..但好多唔係本地居民..好多情侶..亦好多人笑得好開心..相信係街上最冇表情ge應該就係我..有好多野..唔知點解浮現係眼前..好多幻想出黎ge畫面..究竟咩事..勁亂諗野,..