平時覺得悶到暈..有排都未到小息ge星期二..今日過得超快..好快到完左第四堂..攞出校紙落去..比容主任見到我要去面試..then佢就叫我精神d..又係ge..我成日都垂頭喪氣咁ge樣..落到校門口..比個貞姨話什麼三點九ja wor..什麼要人接你放學a,,我聽到一頭霧水..then就漫步去ift..不過由於有d早..所以番左屋企食左兩塊餅..好好笑..我今朝同自己講..我要confident..所以唔可以再望住地下行..d風到d陰亂晒..但我依然同自己..我要confident..ha..放學哥段路又係咁..其間見到好多初中,,覺得自己好耐未試過下晝三點幾係街出現..去到ift係驚ga..不過後尾上到三樓..見到我室四個都係女仔..仲有個氹仔坊眾係度..跟住就好疾咁同佢開始傾計..係連同人傾計我都震..太嚴重..跟住傾左好耐..coz太早去..佢學校有幫佢地留堂train..but我連少少prepare都冇..係差ga..跟住有個便服ge..有少少大陸feel ge人..我地兩個都唔敢同佢傾計..係咁咀咒唔好再有人黎..塞車又好點都好..ha..又驚d着得好pro哥d..死都要講唔好係le度唔好係le度..十分好笑..好多個室一齊in..突然有個男仔嗌我地名..比塊野我地痴..咁就話入去..我未有心理準備bor..入到去有三個人..一個係岩岩個讀大三ge男仔..仲有一男一女應該係先生或者負責人員..入到去都係得三個人..佢話唔等未黎哥個..就開始逐個自我介紹..我比較失敗..應該似背稿吧..快到佢聽唔到我英文名係咩..但係好開心我篇自我介紹終於派上用場la..係第一次a..跟住佢就問關於exchange ge問題..我第一個答..大家都好禮讓..唔知邊個答咁..又問左會唔會做part time..點樣平衝part time同study..又問想係ift得到d乜野..同埋校園暴力問題如果解決..之後就小組討論..叫我地討論下邊個做leader好..我地係討論得爛ge..最後佢問有咩結論..我地仲可以話all of us係leader..真係找死,,個interviewer聽到超無奈..再問下其他野同我地有冇其他問題..問完..就極高速講左d關於ift ge野比我地聽..我唔可以唔偑服佢ge英文..太棒..但我係in得差ge..講到冇乜point又唔知自己up緊乜..仲要講左句..i don't know how to say..暈..不過我開心ge係我好勇敢講..雖然講得差..但我真係未試過咁搏去講英文..表現出黎相信唔係懦弱哥派吧..同平時ge我好唔同..當我講我以前比較shy哥時佢又呆左..可能覺得我唔似吧..不過睇落d人真係幾nice..跟住勞校哥個一句起兩句止..但總算講野有point吧..坊眾哥個感覺訓練有數..唔理咁多lu..in完我好似掉低舊石咁..好開心..唔洗再諗..ha..可以唔洗理出面一段時間..雖然唔覺得自己會入到ift..但係好開心..真係in得好開心..之後仲陪左氹坊個女仔去買野飲&陪去搭巴士..講左唔少野..佢都幾nice ge..希望可以一齊考到ift吧..雖然機會不大..coz我覺得我地屬於in得比較差哥批...明天要決戰代數...還有星期五的物理..暈倒了.. |