琴晚with f..kabo..unian..inin..去左睇煙花..真係幾多人下..諗住英國會幾好睇..點知..呆晒..完全唔覺得佢好睇wor..一路行過西灣湖..旅遊塔..同ff出街永遠唔係行得超快就係跑..白痴到死..但係好笑ga..起碼我冇諗起咩唔開心ge野..just係度不斷講什麼傷心地..又不是我的..怎麼??..今年再次火樹銀花嘉年華..ff唔係路死都要行d部cam對住ge地方..你真係咁愛上鏡??見到潘e佢地..再join kaian n nicky,,再去旅遊塔hea左陣..期間見到妍妍傾電話傾到超sweet lo個樣..ai..自從上次聽完kaian講..就有點無奈..之後出番出面去西灣大橋哥邊睇下一場..結論係廢ga..條橋咁岩遮左一大截,,妍妍係度不斷扭計想番屋企..hha..同f得出結論係同驚狗有關da..korea ge比較好睇..但睇睇下有野叫..嚇死我..都唔知咩黎..突然叫..走哥時超多人..唔同kaian佢地去飲野..妍妍一個電話就有人車la..but佢家係遠ge..咁就同f.kabo..unian行番去la..之後去happylemon買野飲..完全係未打好ge沙冰..我食到一條條好似啫喱咁ge野..係天神行見到非法聚會..嚇死..有d驚ga..番屋企行得超快..係水m等巴士係唔會有機會上到車ga..條街靜到暈..番到上去成家熄晒燈..咁就一晚la..今朝一起身老豆同我講琴日西灣睇煙花死左人..我呆晒..好彩冇見到..唔係嚇餐飽..不過好慘14歲就走左..咁多人出現ge地方果然要小心..今朝起身又落雨..i hate this weather..超不爽.唔記得左睇星光大道..唔多想online睇..做功課..ai..解幾8條得3條識做..咁好難一星期做到五十條ga wor..其他d野..ai..一直見到老豆都想同佢講我想考台灣..但我咪仲衰過我家姐..有乜可能..點算a..好煩a..化學我又開始想放棄la..唔理la..都係比自己輕鬆下算..前日妍妍生日但琴日先知..打番句前日生日快樂la.. |