好耐都冇用電腦,搞到好耐都冇打過blog
呢幾日都冇咩特別既事情
不過呢幾日食lunch都係同牙寶,佢地食飯
又好小同小嘟and牙KiNg佢地傾計@O@
今日要同牙媽去家長日,牙媽仲係咁叫我要努力讀書
去完家長日,番左屋企換衫,跟住去葵芳搵PiNkY家姐,表哥and表嫂一齊食飯
我地去左椰林閣食牛排,食完去左搭73X入左大埔,好HaPpY哇!!