今日8:30起左身,9:00出左門口食早餐,食飽飽就搭地鐵去金鐘買飛,我同細舅母,細舅父,朱潔儀and朱潔玲(牙B)。
到左之後同牙B去左兒童王國先,起搞笑,佢玩青蛙跳係到哭T^T(不過佢已經5歲,哈哈)
佢地去左睇海豚表演,
我同朱潔儀去坐覽車,我同影相相
我想玩洗衣機,佢又唔肯喎!!俾佢激死\口/
同佢排左一個鐘頭玩滑浪飛船,玩到成身濕曬…
我同佢玩左2次翻天飛翼,佢係咁叫,超嘈…
同左細舅父玩飛天秋千,又玩左2次過山車,最後仲玩左一次海盜船,超正^U^
番到葵興,我偷影佢…