今日朝早同小婷婷一齊番學校(不過我遲左小小,haha)
上中文堂,Miss Lam同我地溫書書,搞到好眼訓tim
V.art係到畫素描,隻手勁累T^T
上Math,又做數,到底牙sir悶唔悶嫁…
到左lunch,同小昕昕、臭高、mary、劉屎紅、郭靜怡and班長一齊去左7-11,
去到7-11竟然見到小婷婷同譚欣欣^U^,佢地係到食杯麵
上I.S堂,要默書,不過我琴日冇點溫過書,所以都唔係好識…
上電腦堂,牙sir俾我地玩電腦^U^,仲上左陣Qooza
本來我應該去生活小組既(好曳曳哦…)
不過同左小昕昕一齊搭302小巴番屋企^U^
|