今日去左拜山,曬死lu。
等左d姨媽成個鐘,又曬又熱T^T
拜完山,同表姐去左m記買麥當勞,番細舅母屋企食!!^U^
食完之後,勁乖同表姐、表弟番屋企溫書書,我表姐睇左1分鐘都唔夠就話好眼訓…=口=”
由3點幾做到6點幾(係咪好乖女呢!?)
溫完之後,去左細舅母到食飯,食到飽飽,就同表妹係床上傾野…
傾到9點幾就番左屋企洗白白…
今日好累哦…