呢幾日心情都麻麻地
一番到屋企,心情就會大跌T^T,成日都好唔開心!!
一番到屋企像被人當作"出氣袋"and"工人"的感覺真很難受哦!! T^T
不過係學校就好happy
有寶寶同昕昕陪我,聽我訴苦,心情好左勁多
有一個人問左我一個問題,但係我唔知點答佢好
佢問左我一個問題:`你覺得我黑唔黑人憎?!’
所以我都唔知點答佢
又唔想hurt佢
但又講唔出口
那算吧!!
今日同小嘟係MSN傾我好開心
唔知仲有冇開心事呢?!^U^