今日好早就起左身
9點幾起左身
好無聊>﹏<
早餐好豐富哇!!
有pizza,奶茶,雞翼
好好味哇!!。﹏。
跟住舅母同細表姐出左去
我係屋企用電腦
同牙敏傾MSN
先知道原來我地係同鄉黎
嘻嘻xP
希望快D知道出年同邊個一班喇~~
希望唔係D我唔鐘意既人同一班喇-3-
唔知遲D牙寶and昕會唔會再同我同婷一齊食lunch呢?!(希望喇^U^)
希望今個暑假大家玩得開心D喇…
xDDDDDDD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
|