| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 15 日 星期三  |
| 2009-07-15 |
分類: 未分類 |
今日9:00起左身
9:30就準備好
牙敏仲話慢慢行
點知勁快佢就到左
搞到我跑去地鐵站
跑跑下突然之間落雨水
勁黑仔T^T
跟住我地坐地鐵去葵芳
本身諗住同X人去睇哈利波特
跟住又唔見人影囉!!
完全O曬
我唔知係我睇唔到定點喇
一劃係俾人放飛機喇
我都算
諗住同牙敏睇哈利波特(中文/英文)
點知黑到兩樣都冇得睇>﹏<
跟住我地去左睇殺人犯
搞到我以後都驚左電鑽@O@
怕左D電鑽喇T^T
睇完殺人犯
行出去
有D腳軟(應該係坐得太耐姐)
跟住我地就番屋企lu
原來我D姨媽係花園度等我飲茶
飲完茶番左去用一用電腦
點知俾個X人X到上天花板
搞到我勁火\ 0 /
不過我冇理佢
同左我姨媽入左大埔
遲D上番禺@U@
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 116 | »
|