今日好無聊喔 係屋企-3- 不停傾電話;;玩電腦 悶到嘔
中午媽子番黎lu 佢一番到黎 就係咁叫我溫書做功課x3x 超無奈的-w-''
死得喇 今次統測都唔知點算 依家根本連溫書既念頭都冇a0a 統測都唔知點死比佢睇
依家係時候要開始做乖寶寶喇*v* 努力溫書!!
大家都要加油喔^u^
-------------------------