今日好開心哇 做哂math功課喇h3h3 用左好多時間終於做完*v* 中文就未做哂a0a
聽日去陪眼鏡lu [[我丫媽講左好耐;;終於得閒陪我去喇=3=]]
今日媽子一早就出左去 11點幾先起身>v< 一起身就係咁同人傾電話haha 傾得勁開心^u^
中午媽子買埋糖水番黎 好好味喔(->o<-)
依家要溫書溫書 努力考個fr0m t3st 和我的fd子們一起加油喔>w<
留番cm先好走哇!!!