❤❤❤❤❤❤7/4❤❤❤❤❤❤
今日一個月lu 話咁快就過左3o日喇❤v❤ 本身諗住同你出街街 不過你唔出得v3v 可能真係咁唔好彩喇 不過算吧!!!
下午就去左ky家>v< 去左佢屋企睇戲 好好睇喔^U^ 睇睇下就幫ky剪頭髮 本人認為都唔錯既h3h3 同ky一齊 今日很開心喔
6:00度走左 去左葵芳交電話費 很貴喔x3x $439咁就冇左喇T^T
跟住去左荃灣 食壽司❤v❤ 很左好多 超飽>v< 唔知會唔會肥呢?o?
唔好唔開心喇❤3❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤