今日好開心哇``
通識終於識喇>w< 希望合格喇 唔好再唔合格喇!!
放左學本身話去食早餐 點知去左唱k ^u^ 同miko;;爸b;;nana;;miha;;king仲有其他人 不過開頭有d悶`` 過左陣就好high lu 10點到唱到2點`` 超耐喔~~ 又去左公園hea hea左陣陪miko去買雪糕``
跟住miko;;爸b;;繼全送我去地鐵站 繼全走左~ miko話要hea到4點先走 行左勁耐 好攰喔
很想回到過去``