今日去左日營``
整係上六堂
不過全部都係度hea
冇聽佢地講野
------------------------
食完飯番黎
就開始班際聖誕歌唱比賽初賽> ﹏ <
雖然係好大聲
不過聽落麻麻地
-----------------------
跟住我地就去個個日營
有個導師叫[[Dicson]]
佢超得意
好受人歡迎
個個迷宮ok好玩
不過我地個個唔戴眼罩
個個導師係度暗罵ky囉\w/
----------------------
放左``
同婷一齊食晚飯
又係公園hea;;做功課
超happy~
---------------------
|