今日好唔開心v3v
可能我地真係玩得太過分
對唔住!!
不過今日你同平時好唔同
係咪發生左d咩事
所以你先發脾氣丫
希望你能夠原諒我地哇0w0
------------------------------
番到屋企又好唔開心
一入到屋就係咁做野
好攰好辛苦
仲要做功課
每日番到屋企就好唔開心
牙媽又係咁煩我
講埋哂d大道理
做錯小小野講錯小小野
又要同我講埋哂d[[乜乜叉叉大道理]]
牙媽我唔係咩特別既人黎架
我唔叻架
我冇你想像中咁西利丫
唔好以為我咩都得先得架
雖然我冇話唔做
但係你都唔洗咩都叫我做架
你估讀書真係咁易牙
唔辛苦架咩
---------------------------------
|