好耐冇打blog lu @w@
-----------------------------
呢排唔知搞乜鬼`` 今朝7:33先起身 嚇死我x3x 好彩冇遲到姐
呢幾日成日都唔聽書 夠到好多野都唔識x3x 快d要聽番書喇`` 要努力溫下書先得喇>w<
----------------------------
現實不重要好好聽哇0w0