17/10~~
今日放假!!
超正>w<
去左溜冰哇``
第一次溜冰喔@w@
仆左兩次v3v
不過都算好喇``
仲算學識左~~
嘻^[++]^

----------------------------
18/10~~
今日第一堂I,S好黑仔``
冬季個條裙個袋好淺
部電話跌左出黎
嚇死> ﹏ <
好彩miss扮唔知姐...
跟住個幾堂都好悶=w=""
又眼訓zzzzzzzzzzz
最後個兩堂``
去hall聽講座=w=""
個個人係咁講難gag
好多人都係咁笑``
但係唔知點解我同ky都笑唔出-w-""
-----------------------------
|